ایران

دو لیست مقابل هم در انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای

ششمین انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران 29 آبان روز پنجشنبه به صورت الکترونیکی و بر بستر بلاکچین برگزار می‌شود، مانند سال‌های پیش شاهد دو لیست هستیم که به نظر رقابت نزدیکی با هم خواهند داشت.

تا کنون دو لیست با نام‌های فراگیر و هم‌آفرین با حضور افراد شاخص حوزه ICT برای حضور در ششمین دور از انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اعلام آمادگی کرده‌اند. همچنین امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات به عنوان یکی از پرسروصداترین کاندیدای حاضر در این دور از انتخابات سازمان نظام صنفی از حضور در انتخابات انصراف داد. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که هر فرد حاضر در یکی از شاخه شرکت‌ها، فروشگاه‌ها یا مشاوران تنها در دو دوره متوالی می‌تواند به عضویت هیأت مدیره انتخاب شود و تغییر شاخه یا تأسیس شرکت در استانی دیگر موجب انتخاب او در هیات مدیره برای بار سوم به صورت پیوسته نمی‌شود.

بر اساس اطلاعات سایت سازمان نظام صنفی تهران تا آخرین روز تکمیل مدارک، ۶۲ نامزد از شاخه شرکت‌ها، ۴ نامزد از شاخه فروشگاه‌ها، ۱۲ نامزد از شاخه مشاوران و ۴ نامزد در شاخه بازرسان ثبت‌نام کرده‌اند.

در گروه هم آفرینی صنفی در شاخه شرکت‌ها افرادی چون حسین اسلامی، مدیرعامل هلدینگ نگاه کارآفرین، محمد خلج‌قاسم‌آبادی، مدیرعامل شرکت اسنپ، مهدی علی اکبریان، مدیرعامل شرکت سان، علیرضا عابدی‌نژاد، مدیرعامل شرکت دوران، روح‌الله فاطمی، مدیرعامل شرکت توسن، احسان مدیری، مدیرعامل شرکت نانو تراشه پارس، فرهاد کرم‌زاده، رئیس هیئت مدیره شرکت دلسا، محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک، نسیم توکل، رئیس هیئت مدیره شرکت تجاری الکترونیک عرش گستر، نازنین دانشور، موسس و مدیرعامل تخفیفان و نت‌برگ، رضا قربانی، رئیس هیئت مدیره موسسه راه‌پرداخت، مازیار نوربخش، رئیس هیئت مدیره شرکت افزارپرداز رمیس، امیرمسعود اسکوئیلر، مدیرعامل شرکت ایران رایانه، امیرحسین رضایی‌نژاد، مدیرعامل شرکت پیشگامان، علیرضا خداکرمی، عضو هیئت‌مدیره گروه داده‌پردازی پارسیان نامزده‌های ششمین دوره هستند و در شاخه مشاوران محمدرضا قلعه‌نوی، مشاور حقیقی سازمان نصر، آیدین عدالت، مشاور حقیقی سازمان نصر، صادق فرامرزی، مشاور حقیقی سازمان نصر نامزد شده‌اند و در بخش فروشگاه هم عباس برتینا، مدیرعامل شرکت برتینا تاکنون برای این دوره ثبت‌نام کرده‌ است.

نصر فراگیر گروه دیگر از ششمین انتخابات سازمان صنفی رایانه‌ای است که برنامه‌های خود را در سه دسته اعلام کرده‌اند: تحریم، تورم و انتخابات آینده ریاست جمهوری.

این گروه بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن تاکید کرده‌اند که اگر این دوره را پیروز شوند، سازمان نصر را بازمهندسی کرده و کسب‌وکارها را از تحریم، تورم و انتخابات آینده ریاست جمهوری نجات داده و نوآوری باز را ترویج خواهند کرد.

این لیست شامل افرادی چون حمید توسلی از شرکت بهبن تکنولوژی، حمید بهتگار از پرتوتاب رایان، حسن زارعان از رایان نظم، جعفر محمدی از شرکت آتنا، اشکان آرمندهی از دیوار، احسان زرین بخش، مدیاپرداز سیستم، آزاد معروفی، از شرکت لاوان ارتباط، سولماز صادق‌نیا، از شرکت پارس فاندینگ، سید مجید اورعی از شرکت عصر فناوری دانش، سید محمد علی شریفی الحسینی، از شرکت پارس گیتی ارتباط و صبانت، کیوان جامه بزرگ، از ابرآروان، محمد علی نیکسار، از توسعه ارتباطات نوین، مظاهر مرجانی، از پارمیس، مهرداد سیجانی از فراکارانت و نیما نامداری از پینکت در این دوره نامزد شده‌اند.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا