دیجی‌کالا

دیجی‌کالا‍، سفارشم را مقابل در خانه به من تحویل بده!

معمولا وقتی منتظر رسیدن کالایی که سفارش داده‌ایم نشستیم و صدای زنگ در را می‌شنویم دوست داریم پیک و مامور ارسال بسته را داخل ساختمان بیاورد و مقابل در واحد مسکونی یا محل کارمان آن را بگیریم.

برای بعضی از سفارش‌ها مثل غذا این اتفاق می‌افتد اما کمتر پیش می‌آید که کالاها را مقابل در واحد به ما تحویل دهند و دیگر نیازی نباشد پله‌نوردی کنیم یا آسانسور سوار شویم.

بعضی وقت‌ها این مساله باعث نارضایتی کاربران پلتفرم‌هایی مثل دیجی‌کالا می‌شود و در بازخوردها‌ هم انتقاد و گله می‌کنند که مجبور شده‌اند چند طبقه پایین بروند تا سفارش را تحویل بگیرند. معمولا هم دیجی‌کالا را از این نظر با پلتفرم‌های غذا و پیک‌‌های دیگر مقایسه می‌کنند.

کاربران دیجی‌کالا دوست دارند سفارش‌شان را راحت‌تر و جلوی در واحد دریافت کنند اما به نظر می‌رسد برای انجام نشدن این کار دلایلی وجود دارد. مهمترین مساله تعهدی است که ماموران ارسال دیجی‌اکسپرس دارند. دیجی‌اکسپرس کار لجستیک دیجی‌کالا و ارسال کالاها را انجام می‌دهد و ماموران ارسال و تحویل، نیروهای دیجی‌اکسپرس هستند که وظایف و تعهدات مشخصی هم دارند.

دیجی‌کالا همه تلاشش را می‌کند تا آسایش کاربران در تمام مراحل سفارش تا ارسال فراهم شود اما انجام بعضی موارد به دلایل مختلف امکان‌پذیر نیست. درباره تحویل کالا مقابل واحد هم به همین شکل است. ماموران ارسال دیجی‌اکسپرس فقط می‌توانند مقابل ساختمان کالا را تحویل دهند چون وارد شدن به ساختمان‌ها از مواردی است که می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند. مثلا اگر راننده سفارش‌ها را داخل ساختمان ببرد و تحویل دهد وقت بیشتری برای هر سرویس باید صرف کند و در طول روز کالاهای کمتری را می‌تواند ارسال کند.

این نکته را هم نباید فراموش کنیم که هر خودروی دیجی‌اکسپرس پر از بسته‌های کاربران دیگر است که قیمت‌های متفاوت دارند و رها کردن خودرو و بسته‌ها مقابل ساختمان برای رساندن یک سفارش، ممکن است به قیمت به سرقت رفتن اجناس یا آسیب دیدن آنها تمام شود.

البته اگر کاربری به دلیل بیماری، سالمندی یا داشتن مشکل حرکتی توان این که سفارشش را مقابل ساختمان تحویل بگیرد نداشته باشد، ماموران ارسال همکاری می‌کنند و بسته را مقابل واحد به کاربر می‌دهند.

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا