استارتاپ

اعزام پزشک به منزل با هوم ویزیت

امروزه بدلیل افزایش رشد جمعیت سالمند در ایران توسط دولت و هم بخش خصوصی فعال ،نیازهای پزشکی سالمندان باید مورد توجه قرار بگیرد.سالمندان سالم و یا بیمار بعلت مشکلات حرکتی و پزشکی نیازمند مراقبت های پزشکی هستند و با توجه به اینکه سالمندان دچار ضعف حرکتی و بیماری های زمینه ای هستند امکان مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان ها برای این عزیزان دشوار است.ویزیت  پزشک در منزل بهترین گزینه برای سالمندان است اما سایر افراد هم به دلایل زیادی مثل عفونت های بیمارستانی و یا قرار نگرفتن در محیط های پرخطر ویروس کرونا و یا حتی به دلایل دیگری مثل ترافیک و صرفه جویی در زمان میتوانند از خدمات ویزیت در منزل استفاده کنند.

هوم ویزیت یک استارت آپ فعال در حوزه خدمات پزشکی و مراقبتی در منزل است که خدمات ویزیت پزشک در منزل، فیزیوتراپی، نوارقلب و اکوی قلب، رادیوگرافی و سونوگرافی، خدمات پرستاری و آزمایش در منزل بیمار را ارائه میدهد. تیم پزشکی هوم ویزیت از بهترین و مجرب ترین پزشکان طبق نظرسنجی و امتیاز دهی بیماران تشکیل شده است.

مزایای دریافت خدمات پزشکی در منزل چیست ؟

اعزام پزشک به منزل با هوم ویزیت

بیماران سالمند که امکان جابجایی و انتقال به مراکز درمانی را ندارند.
زمان تعطیلات و شرایط خاصی که امکان دسترسی به پزشک نیست.
دریافت خدمات توانبخشی مثل فیزیوتراپی و کاردرمانی بعد از ترخیص شدن بیمار از بیمارستان
امکان دریافت درمان دقیق تر و اختصاصی و کیفیت بالای خدمات پزشکی
احساس رضایتمندی در بیمار و امنیت و آرامش در منزل خود بیمار
حذف مشکلات بهداشتی بیمارستان مانند عفونت های بیمارستانی و ریسک ابتلا به بیماری های دیگر در سالمندانی که بیماری های زمینه ای دارند.
کاهش آلودگی و ترافیک شهری و حذف همراهان بیمار با دریافت خدمات پزشکی در منزل

پزشکی عمومی مراجعه کنیم یا متخصص ؟

اعزام پزشک به منزل با هوم ویزیت

سلامتی خود زندگی است! زمانیکه افراد سلامتی خود و عزیزانشان را در خطر می بینند سعی میکنند بهترین و بالاترین سطح خدمات پزشکی را دریافت کنند اما در قدم اول مهم این است که بیمار و یا همراهان او در ارزیابی و تشخیص اینکه به چه پزشکی مراجعه کنند اشتباه نکنند و زمان طلایی درمان را از دست ندهند.در کشور ما جو تخصص گرایی در همه حوزه ها همه گیر شده است.در پزشکی نیز افراد با ناراحتی های ساده ای مثل گوارشی و بدن درد به دنبال  پزشک متخصص و فوق تخصص هستند.اگر شما دچار یک بیماری و ناراحتی جدید شده اید در ابتدا باید توسط پزشک عمومی ویزیت شوید و بعد از معاینه اگر شما مشکل خاصی داشته باشید پزشک عمومی یا درمان را آغاز می کند و یا دستور آزمایش یا اسکن می دهد و یا اینکه به پزشک متخصص دقیقا مرتبط با ناراحتی شما ارجاع می دهد.

هوم ویزیت امکان اعزام چه پزشکان متخصصی دارد ؟

در اولویت برای هر نوع بیماری که داشته باشید بهتر است بیمار توسط پزشک عمومی ویزیت شود اما در صورتی که شما از بیماری خود آگاه هستید و قبلا  توسط پزشک عمومی ویزیت شده اید.بهترین گزینه توسط پزشک متخصص یا فوق تخصص است. بیماران در در منزل نیز نیاز به ویزیت پزشکان متخصص مختلفی دارند.تیم پزشکی هوم ویزیت دارای پزشکان متخصص قلب،ریه،عفونی،داخلی،ارتوپدی،ارولوژی(کلیه و مجاری ادراری)،نورولوژی(مغز و اعصاب)،اطفال،زنان،گوش و حلق و بینی است. ویزیت پزشک متخصص در منزل یکی از بیشترین درخواست های هوم ویزیت است و امکان اعزام پزشکان متخصص را در هر ساعت از شبانه روز و به همه مناطق تهران دارند.

اعزام پزشک به منزل با هوم ویزیتاعزام پزشک به منزل با هوم ویزیت

خدمات هوم ویزیت برای بیماران و یا افراد مشکوک به کرونا چیست ؟

استارت آپ هوم ویزیت برای پیشگیری از ابتلا به کرونا با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و کمتر شدن مراجعه بیماران کرونا و افراد مشکوک به کرونا خدمات ویژه ای برای این نوع از بیماران ارائه میدهد.از روزهای اول شروع علائم کرونا این افراد نیاز به خدماتی مثل آزمایش آنتی بادی کرونا و تست pcr دارند که پرستاران و کارشناسان نمونه گیر هوم ویزیت از بیمار نمونه گیری را انجام داده و در مجهزترین آزمایشگاه ها تحویل می دهند و جواب آزمایش توسط پیام رسان هایی مثل واتس آپ و یا پیک به بیمار تحویل داده می شود.در بخش درمان این بیماران نیز امکان اعزام پزشک های متخصص و فوق تخصص عفونی و ریه را دارند.بعد از ویزیت پزشک متخصص در منزل  به دستور پزشک ممکن است بیماران نیاز به دارو، ونتیلاتور، کپسول اکسیژن و یا اکسیژن ساز داشته باشند که این نیازهای درمانی نیز توسط هوم ویزیت تامین می شود.

خدمات توانبخشی بیماران در منزل

خدمات توانبخشی بیمار در منزل از اولین خدمات هوم ویزیت بود که با فیزیوتراپی در منزل آغاز شد و در حال حاظر خدمات دیگر توانبخشی مثل کاردرمانی در منزل، گفتاردرمانی در منزل و شنوایی سنجی در منزل نیز توسط درمانگرهای مجرب آقا و خانم ارائه می شود.بیمارانی که مشکل توانبخشی دارند بعلت مشکلات حرکتی بیشتر تمایل به دریافت خدمات پزشکی در منزل دارند.برای فیزیوتراپی در منزل هوم ویزیت تمامی تجهیزات فیزیوتراپی پرتابل را به منزل بیمار انتقال می دهد.به تازگی امکان انتقال دستگاه لیزرپرتوان نیز میسر شده است.

در هوم ویزیت چطور میتوان درخواست خدمات پزشکی در منزل داد ؟

برای ثبت درخواست ویزیت پزشک در منزل و یا خدمات دیگر هوم ویزیت قبل از تماس اطلاعات کاملی از بیمار آماده کنید.سابقه بیماری هایی که داشتن،بیماری های زمینه ای،داروهایی که مصرف میکنند و ناراحتی و مشکلاتی که در حال حاضر دارند و سپس با تماس با کارشناسان هوم ویزیت، پزشک مناسب بیمار شما انتخاب شده و زمان مراجعه پزشک به شما اعلام خواهد شد.نحوه دریافت هزینه خدمات پزشکی هم به دو روش آنلاین و یا نقدی در محل است.

برای ثبت درخواست پزشک در هوم ویزیت میتوانید از روش هایی مثل مراجعه به وبسایت هوم ویزیت، اپلیکیشن و یا شبکه های اجتماعی و یا شماره 476296-021  استفاده کنید.

نوشته های مشابه

‫989 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا