بازیکافه بازار

ارائه هاست و خدمات بک‌اند رایگان به تیم‌های حاضر در کژوال کمپ

استودیوی بازی‌سازی اینسایتل سازنده بازی منچرز در راستای حمایت از تیم‌های شرکت‌کننده کژوال کمپ، خدمات بک‌اند (backend) را کاملا رایگان در اختیار تیم‌های شرکت‌کننده کژوال کمپ قرار خواهد داد.

امید بهشت کار، مدیرعامل این استودیو در خصوص اهداف این طرح حمایتی عنوان کرد: «به عنوان یکی از اعضای صنعت بازی‌سازی ایران، وظیفه خودمان می‌دانیم که هر اندک موفقیتی که در راستای رفع موانع رشد و نیاز‌های اساسی بازی‌سازی به دست آورده‌ایم را بی دریغ در اختیار تیم‌های نو ورود به این صنعت قرار دهیم. باشد که آن‌ها نیز پس از موفقیت و کسب جایگاه راه را برای تیم‌های جدید صاف‌تر کرده و این چرخه مثبت صنعت بازی‌سازی ایران را به سرعت گسترش دهد.»

سرویس بک اند با ویژگی های زیر در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت

سرویس لاگین و Authentication

سرویس جمع آوری User Data و ایجاد پروفایل (با JSON)

سرویس وریفای‌ (صحت سنجی) خرید

سرویس Remote Config

قابلیت اجرای A/B Testing

رویداد کژوال کمپ رویداد بازی‌سازی است که از ۱۵ شهریور شروع به کار کرده است. در این رویداد بیش از ٣۵٠ تیم ( فردی یا گروهی) در رقابت‌ ثبت نام کردند و  هم اکنون در حال یادگیری و توسعه محصول‌شان هستند. در این رویداد روزانه کارگاه ها و کلاس‌های متنوعی چه برای شرکت کنندگان و چه برای علاقمندان به دنیای بازی برگزار می‌شود.

حامیان دومین رویداد کژوال کمپ علاوه بر بازار، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای،  مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک)، آواگیمز و انستیتو ملی بازی‌سازی، چند استودیوی بازی‌سازی مطرح از جمله پاییزان، Quiz Of Kings، مدریک، تتراپازل و نردبان اندیشه فردا هستند که در تامین جایزه ۱۵۰ میلیون تومانی رویداد و ارایه‌ی محتواهای آموزشی مشارکت دارند.

لازم به ذکر است تیم‌های حاضر در رویداد کژوال کمپ می‌توانند با ارسال ایمیل به تیم پشتیبانی کژوال کمپ (  casualcamp.ir@gmail.com)  درخواست خود را برای دریافت این خدمات رایگان ثبت کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا