اپل

نگاهی نزدیک به آیفون ۱۲ مینی ؛ کوچک‌تر از آنچه به نظر ‌می‌رسید

اپل در هفته گذشته، عرضه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را آغاز کرد و اکنون نوبت به ثبت سفارش برای آیفون مینی و آیفون ۱۲ پرو مکس رسیده که طبق گفته این شرکت، از ۱۶ آبان (۶ نوامبر) آغاز خواهد شد.

اما اخیرا یک ویدیوی ۴۰ دقیقه‌ای از گوشی آیفون ۱۲ مینی توسط George Buhnici در یوتیوب منتشر شده که از نگاهی نزدیک این گوشی جدید را برای علاقه‌مندانی که ن‌می‌توانند تا روز عرضه آیفون ۱۲ مینی صبر کنند، برانداز می‌کند.

در این ویدیو می‌بینیم که آیفون ۱۲ مینی در کنار برادر بزرگ‌تر خود یعنی آیفون ۱۲ قرار دارد. این اولین تصویر واقعی از آیفون ۱۲مینی در دست یکی از کاربران است که در فضای وب منتشر شده است. همانطور که می‌دانید این گوشی به نمایشگر ۵.۴ اینچی مجهز شده است.

این گوشی از طراحی و مشخصاتی امروزی بهره می‌برد و برخلاف مدل آیفون SE امسال، از حاشیه‌های بسیار ک‌می‌در اطراف نمایشگر بهره می‌برد و همین مسئله، ظاهری امروزی‌تر را برای این گوشی به ارمغان آورده است.

اپل برای آیفون ۱۲ مینی، قیمت پایه ۶۹۹ دلاری را تعیین کرده که ۱۰۰ دلار نسبت به آیفون ۱۲ ارزان‌تر است. این شرکت امسال چهار نسخه گوشی آیفون را در سه سایز روانه بازار می‌کند که تاکنون آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به نمایشگر ۶.۱ اینچی روانه بازار شده‌اند و آیفون ۱۲ پرو مکس ۶.۷ اینچی و آیفون ۱۲مینی نیز در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) به دست سفارش‌دهندگان خواهند رسید.

البته طولی نکشید که ویدیوی نگاه نزدیک به آیفون ۱۲مینی از یوتیوب حذف شد، اما اسکرین‌شات‌هایی از آن در فضای وب منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 آیفون ۱۲ مینی نگاهی نزدیک به آیفون 12 مینی؛ کوچک‌تر از آنچه به نظر ‌می‌رسید

منبع
ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا