اپل

اپل کاربران را به فیلمبرداری با دوربین آیفون 12 ترغیب ‌می‌کند + ویدیو

یکی از قابلیت‌های جدید گوشی‌های آیفون 12، پشتیبانی دوربین آن‌ها از فیلمبرداری دالبی ویژن است. در همین رابطه اخیر اپل با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی از کاربران و دارندگان مدل‌های آیفون 12 خواست تا ویدیوهایی را با این قابلیت ضبط و برای این شرکت ارسال کنند.

هر چهار مدل آیفون‌های امسال یعنی آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس از قابلیت دالبی ویژن برخوردارند. اما این امکان برای کاربران مدل‌های آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس فراهم شده تا این ویدیوها را با نرخ 60 فرین بر ثانیه ثبت کنند.

اما برای کاربران آیفون 12 و آیفون 12 مینی، ضبط این ویدیوها تنها با نرخ 30 فریم بر ثانیه امکان‌پذیر است. اپل در این ویدیو، بیش از همه روی قابلیت‌های دوربین گوشی‌های جدید خود تمرکز و اعلام کرد که دوربین این گوشی‌ها ‌می‌توانند برای اولین بار در حالت دالبی ویژن فیلمبرداری کنند، محتوا را در این حالت ویرایش و یا آن را پخش کنند.

این تبلیغ ویدیویی با عنوان «Make movies like the movies» به منظور ترغیب کاربران برای نشان دادن قدرت دوربین گوشی‌های جدید آیفون 12 و همچنین نشان دادن خلاقیت‌هایشان در زمینه فیلمبرداری منتشر شده است.

در این ویدیوی یک دقیقه‌ای، روش‌های جالب و خاصی را برای ثبت ویدیوهایی فراموش‌نشدنی نشان ‌می‌دهد. همچنین اپل با این ویدیو سعی کرده به کاربران بگوید که ‌می‌توانید بدون نیاز به هیچ وسیله دیگری، ویدیوهایی حرفه‌ای را با کمک دوربین آیفون 12 ضبط کنید.

منبع
9to5mac

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا