تکنولوژیخودرو الکتریکی

خودروی الکتریکی 2020 GMC Hummer فردا معرفی می‌شود

جنرال موتورز قصد دارد تا روز سه‌‎شنبه هفته جاری، جزییاتی را در خصوص جدیدترین خودروی الکتریکی خود موسوم به ۲۰۲۰ GMC Hummer منتشر کند.

این خودروی الکتریکی از طراحی بدنه عضلانی بهره می‌برد و می‌تواند رقیبی جدید برای تسلا سایبرتراک باشد. سایبرتراک تقریبا یک سال پیش و به عنوان نمادی از آینده تراک‌های تسلا رونمایی شد. به نظر می‌رسد که جنرال موتورز سعی دارد تا خود را به یکی از بازیگران اصلی بازار خودروهای الکتریکی تبدیل کند.

در همین رابطه، این خودروسازی بزرگ پیشتر اعلام کرده بود که تا سال ۲۰۲۵، چیزی حدود ۲۰ میلیارد دلار را در زمینه خودروهای الکتریکی و خودران هزینه خواهد کرد. طبق گفته جنرال موتورز، علاقه‌مندان به خودروی الکتریکی ۲۰۲۰ GMC Hummer می‌توانند با پرداخت ۱۰۰ دلار، برای پیش‌سفارش این محصول اقدام کنند.

از جمله مشخصاتی که تاکنون برای این خودروی الکتریکی ذکر شده، می‌توان به قدرت پیشمایش تقریبی ۶۴۰ کیلومتری با یک بار شارژ باتری و توان ۱۰۰۰ اسب بخار اشاره کرد.  خودروی الکتریکی ۲۰۲۰ GMC Hummer می‌تواند ظرف مدت زمان ۳ ثانیه، سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برساند.

طبق گزارش‌های منتشر شاهد، این محصول در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی و با قیمت تقریبی ۶۰ هزار عرضه خواهد شد. جنرال موتورز اعلام کرد که خریداران ۲۰۲۰ GMC Hummer می‌توانند در صورت تمایل، پنل سقف و تی-بار را از قسمت جلویی خودرو حذف کنند.

خودروی الکتریکی 2020 GMC Hummer فردا رسما معرفی می شود

منبع
Forbes

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا