اپلپوشیدنی هوشمند

هدفون «ایرپاد استودیو» در ماه مارس 2021 معرفی می‌شود

گزارش‌های جدید از تصمیم اپل برای برگزاری مراسمی‌ویژه در ماه مارس 2021 خبر می‌دهند. رویدادی که گفته می‌شود در آن شاهد رونمایی از هدفون ایرپاد استودیو خواهیم بود.

جان پراسر، افشاگر شناخته‌شده اطلاعات محصولات هوشمند، اخیرا با انتشار توییتی مدعی شد که این رویداد در ماه مارس برگزار و هدفون ایرپاد استودیو نیز به عنوان، اصلی‌ترین محصول در این مراسم معرفی خواهد شد. به گفته پراسر، اپل این کنفرانس را نیز به مانند کنفرانس‌های سال 2020 خود به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد.

پیشتر در خبرها آمده بود که در کنار مدل‌های آیفون 12، از هدفون ایرپاد استودیو نیز رونمایی خواهد شد. محصولی که اولین تلاش شرکت اپل در زمینه تولید هدفون‌های روی گوشی به شمار می‌رود و به فناوری‌های پیشرفته‌ای همچون حذف نویز فعال و بازتولید صوت با کیفیت بالا مجهز خواهد بود.

گفته می‌شود که در این هدفون جدید از سنسورهای استفاده خواهد شد که می‌توانند قابلیت‌هایی همچون تشخیص خودکار گوش را برای محصول به ارمغان آورند. همچنین در ایرپاد استودیو تراشه U1 به کار خواهد رفت.

بر اساس اطلاعاتی که در ماه سپتامبر منتشر شد، ایرپاد استودیو به از طراحی زیبایی برخوردار خواهد بود و در ساخت آن از مواد اولیه باکیفیتی استفاده خواهد شد. احتمالا شاهد عرضه دو نسخه از ایرپاد استودیو به بازار خواهیم بود که یک مدل از طراحی اسپرت و با کیفیتی پایین‌تر برخوردار خواهد بود و مدل دوم نیز با پوششی از چرم و با قیمتی بالاتر عرضه خواهد شد.

اپل چندی پیش اعلام کرده بود که قصد دارد تولید محصولات صوتی خود را توسعه دهد و هدفون‌ها و اسپیکرهای هوشمند را توسط مهندسان داخلی خود طراحی و به بازار عرضه کند.

منبع
appleinsider

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا