سامسونگ

احتمال عرضه گلکسی اس21 قبل از سال نوی میلادی

سامسونگ این روزها خود را برای رونمایی از یک گوشی گلکسی جدید آماده ‌می‌کند. محصولی در حد و اندازه‌های یک پرچمدار که گفته ‌می‌شود زودتر از پیش‌بینی‌ها به بازار عرضه خواهد شد تا بتواند رقیبی تازه‌نفس برای گوشی‌های آیفون 12 اپل باشد.

وب‌سایت Sammobile با انتشار گزارشی در این رابطه نوشت سامسونگ سخت مشغول طراحی و ساخت گلکسی اس21 است و سعی دارد تا این گوشی را قبل از پایان سال 2020 به بازار عرضه کند. عرضه گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس21 در سال جاری، ‌می‌تواند شوک جدیدی را بازار وارد کند و ممکن است بسیاری از کاربران را در انتخاب مدل‌های جدید مردد کند.

طبق این اطلاعات که از سوی منابع آشنا به شرکت سامسونگ در کره جنوبی گردآوری شده، این شرکت تولید انبوه گلکسی اس21 را در ماه آینده میلادی آغاز خواهد کرد. گفته ‌می‌شود که این عجله سامسونگ برای عرضه پرچمداران جدید، فروش پایین گوشی‌های پرچمدار این شرکت در سال 2020 است. درواقع، کاهش تقاضا برای محصولات این شرکت، فضای خالی زیادی برای خط تولید این کارخانه به ارمغان آورده و سامسونگ نیز از این فرصت برای تولید نسل جدید گوشی‌های خود بهره برده است.

با این حال، رونمایی از یک گوشی به معنی عرضه فوری آن نیست. به عبارتی دیگر، این احتمال وجود دارد که سامسونگ، رونمایی از گلکسی اس21 را در سال جاری میلادی انجام دهد و عرضه آن را به هفته‌های نخست سال 2021 موکول کند. فعلا چیزی مشخص نیست و ن‌می‌توان با قاطعیت در این رابطه اظهارنظر کرد.

همانطور که ‌می‌دانید سامسونگ نتوانست در عرضه گلکسی نوت 20 به توفیق چندانی دست یابد و آمارها نشان ‌می‌دهند که این گوشی، بدترین میزان فروش را در میان پرچمداران سامسونگ در طی سال‌های‌های اخیر داشته است.

منبع
Forbes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا