اپل

اپل هوم پاد مینی رونمایی شد

اپل به تازگی عضوی جدید تحت عنوان هوم پاد مینی را به خانواده محصولات هوشمند خود اضافه کرد.

این محصول از کیفیت صدایی بالایی برخوردار است و به دستیار صوتی باهوش‌تری نسبت به مدل قبلی خود یعنی هوم پاد مجهز شده است. هوم پاد مینی همچنین با دستگاه‌های هوشمند خانگی سازگاری دارد و از امنیت بالایی نیز برخوردار است.

به گفته اپل، دستیار صوتی سیری در این محصول از سرعت بالاتر، دقت بیشتر و البته اطلاعات گسترده‌تری برخوردار است و میتواند پاسخ‌های هوشمندانه‌تری را ارائه دهد. در این محصول از پوشش پارچه‌ای باکیفیتی استفاده شده که در  دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود.

در قسمت بالایی هوم پاد مینی، یک نمایشگر کوچک و دکمه تنظیم صدا تعبیه شده است. اپل همچنین در هوم پاد مینی، قابلیتی به نام اینترکام (Intercom) را جای داده که به کاربران این اجازه را می‌دهد از طریق هوم پاد مینی خود با دیگر دستگاه‌های هوم پاد در اتاق‌های مختلف در ارتباط باشند. با این ویژگی، هوم پاد میتواند پیام‌های صوتی را از کاربر نخست دریافت و به هوم پاد متعلق به شخص دوم منتقل و پخش کند و پاسخ آن را نیز دریافت کند.

همچنین در صورت اتصال آیفون، آیپد یا اپل واچ به هوم پاد مینی، پیام‌های اینترکام در این دستگاه نمایش داده خواهد شد. به گفته اپل، چیپ S۵ به کار رفته در این محصول، امکان پردازش سریع و ۱۸۰ بار در ثانیه‌ای صوت پخش شده را مورد پردازش قرار می‌دهد.

قابلیت دیگر هوم پاد مینی این است که می‌توان آن را به یک هوم پاد دیگر جفت کرد و صدای موسیقی در حال پخش را به صورت استریو و از دو خروجی دریافت کرد. همچنین، کاربران می‌توانند با کمک هوم پاد مینی، موقعیت مکانی اپل واچ سری ۶ و گوشی‌های آیفون را شناسایی کنند.

به گفته اهالی کوپرتینو، هوم پاد مینی از سرویس‌هایی مختلفی از قبیل پاندورا، iHeart Radio، آمازون موزیک و غیره پشتیبانی می‌کند اما متاسفانه پشتیبانی از سرویس اسپاتیفای به این اسپیکر هوشمند اضافه نشده است.

قیمت هوم پاد مینی برابر با ۹۹ دلار تعیین شده و طبق گفته اپل، پیش فروش آن از ۶ نوامبر و عرضه آن نیز از ۱۶ نوامبر آغاز خواهد شد.

با آیفون 12 مینی اپل آشنا شوید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا