اپلبازی

رد درخواست اپیک گیمز از دادگاه برای برگرداندن فورتنایت به اپ‌استور

قاضی پرونده میان اپیک گیمز و اپل با صدور حکمی‌اولیه، درخواست اپیک گیمز برای بازگرداندن بازی فورتنایت از اپ استور را رد کرد.

بدین ترتیب، کاربران آیفون، آیپد و مک می‌بایست برای دریافت بازی و یا بروزرسانی‌های فورتنایت، جایی به غیر از اپ استور، به دنبال آن بگردند. حذف بازی فورتنایت از اپ استور به دلیل آنچه اپل نقض سیاست‌های این پلتفرم توصیف کرده، جدالی را میان این دو شرکت بزرگ در دنیای فناوری به راه انداخت و در طی روزهای اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان این حوزه قرار گرفت.

اگرچه ایوان گونزالس راجرز، قاضی دادگاه، رای اولیه خود را به نفع اپل صادر کرد اما حداقل توانست مانع از مسدود شدن دیگر سرویس‌های اپیک گیمز همانند Unreal Engine شود. اپیک گیمز از آغاز طرح شکایت خود از اپل، تلاش‌های زیادی را برای متحد کردن گیمرها و بازی‌سازان علیه اپل انجام داد و سعی کرد تا حمایت این قشر را جلب کند.

برای این منظور، شکایتی را در اعتراض به سیاست‌های انحصارطلبانه اپل تنظیم و تقدیم دادگاه کرد تا بتواند با رای دادگاه، بازی فورتنایت را به اپ استور برگرداند. اما شواهد نشان داد که اپیک گیمز نتوانسته به تعهدات خود پایبند باشد.

با این حال، گونزالس راجرز، درخواست اپیک گیمز را رد و عنوان کرد که این شرکت یک‌طرفه توافق خود با اپل را نقض کرده و نمی‌تواند مدعی شود که به بهانه سیاست‌های انحصارطلبانه اپل، دست به چنین اقدامی‌زده است.  همچنین در ادامه آمده است که اپیک گیمز تمایلی را برای همکاری با اپل برای رفع این مشکل نشان نداد.

گفته می‌شود که جلسه بعدی دادگاه در خصوص پرونده این دو شرکت، احتمالا در ماه ژوئیه سال آینده میلادی برگزار خواهد شد و تا آن زمان، خبری از حضور فورتنایت در اپ استور نخواهد بود.

منبع
BGR

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. بازتاب: fuck google
  2. بازتاب: meritking giriş
  3. بازتاب: meritking

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا