گوگلویروس کرونا

نمایش آخرین اطلاعات از مبتلایان به کرونا در جهان در گوگل مپ

گوگل اعلام کرده که منظور کمک به افراد برای تعیین مقصد سفرهایشان، اطلاعاتی را در خصوص وضعیت شیوع کرونا در 220 کشور دنیا روی اپلیکیشن گوگل مپ ارائه خواهد داد.

گوگل مپ که یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌‌ها برای آگاهی از وضعیت ترافیکی مسیرهای انتخابی به شمار می‌رود، اخیرا به قابلیتی جدید مجهز شده که می‌تواند اطلاعات دقیقی در خصوص گستره شیوع کرونا و تعداد افراد مبتلا به این ویروس را در شهرها، استان‌‌ها و 22 کشور جهان نمایش دهد.

این شرکت اعلام کرد که این ویژگی، در قالب یک لایه جدید کویید-19 به نسخه اندروید و آی او اس اپلیکیشن گوگل مپ خود اضافه شده است. نحوه استفاده از این قابلیت نیز بدین صورت است که کاربر بعد از باز کردن گوگل مپ، می‌بایست روی دکمه لایه‌‌ها (Layers) که در قسمت بالایی و سمت راست صفحه تعبیه شده، ضربه بزند و سپس گزینه Covid-19 Info را انتخاب کند.

در این لایه، اطلاعاتی مربوط به میانگین هفت روز مبتلایان جدید به کرونا در هر 100 هزار نفر نمایش داده خواهد شد. همچنین یک فلش نیز نشان می‌دهد که آیا تعداد مبتلایان رو به افزایش است یا کاهش. در اینجا، نوع رنگ نیز نشان‌دهنده تراکم مبتلایان جدید به کرونا در یک منطقه است.

به گفته گوگل، اطلاعات مربوط به مبتلایان به ویروس کرونا از دانشگاه جانز‌‌هاپکینز، نیویورک تایمز و ویکی‌پدیا به این نقشه اضافه می‌شود.

نمایش آخرین اطلاعات از مبتلایان به کرونا در جهان در گوگل مپ

منبع
Fastcompany

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا