تکنولوژی

ایموجی‌های جدید در سال 2021 عرضه می‌شوند

به نظر می‌رسد که برای سال 2021، کاربران دستگاه‌های هوشمند امکان استفاده از ایمجوی‌های جدیدی همانند قلب بانداژشده، چهره در میان ابر و چهره ریش‌دار را خواهند داشت.

کنسرسیوم یونیکد، که نهاد ناظر بر استانداردهای مربوط به ایموجی‌ها به شمار می‌رود و در کنار آن، مسئولیت عرضه ایموجی‌های جدید را نیز برعهده دارد، اخیرا اعلام کرد که بیش از 200 ایموجی جدید در سال آینده میلادی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گفته این نهاد، این ایموجی‌ها در قالب Emoji 13.1 عرضه خواهند شد. این خبر در حالی اعلام شد که کنسرسیوم یونیکد پیشتر و در ماه آوریل اعلام کرده بود که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا خبری از عرضه ایموجی‌های جدید تا سال 2022 نخواهد بود.

در میان ایموجی‌های جدید، دو ایموجی از قلب با طراحی جدید عرضه می‌شوند به طوری که در یکی، آتش دور این قلب را احاطه کرده و دیگری بانداژ شده است. از دیگر ایموجی‌های جالب، می‌توان به ایموجی مربوط به مردی ریش‌دار اشاره کرد که در نوع خود جالب توجه است. در اینجا، صورت‌های مرد و زن همراه با ریش طراحی شده تا از هر دو جنسیت استفاده شده باشد.

ایموجی‌های جالب و البته متفاوت دیگر، چهره در میان ابر و همچنین چهره‌ای که در حال فوت کردن دود یا ابر است.

با این حال، بخش زیادی از این ایموجی‌ها یا به عبارتی دقیق‌تر 200 ایموجی از 217 ایموجی به تن (میزان) رنگ پوست چهره برمی‌گردد به نحوی که تنوع زیادی را می‌توان در رنگ پوست ایموجی‌ها مشاهده کرد و دست کاربر را برای انتخاب بازتر می‌گذارد.

مرتبط: قابلیت جست و جوی ایموجی به کیبورد آیفون و آیپد اضافه شد

گفته می‌شود که این ایموجی‌ها از ژانویه تا اکتبر 2021 در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت که البته پکیج کامل‌تر آن در سال 2022 و با عرضه Emoji 14 ارائه خواهد شد.

منبع
CNN

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا