بازیتکنولوژی

قیمت دسته «دوآل سنس»و دیگر محصولات جانبی پلی استیشن 5 اعلام شد

پلی استیشن 5 در ماه نوامبر به دست خریداران خواهد رسید و به همراه این کنسول، چندین محصول جانبی نیز عرضه ‌‌می‌شود که سونی اخیرا اطلاعاتی را در خصوص قیمت آن‌‌ها ارائه داده است.

همانطور که ‌‌می‌دانید سونی بازی دوآل سنس (Dual Sense) را برای پلی استیشن 5 طراحی کرده و طبق گفته این شرکت، علاقه‎‌مندان برای داشتن تجربه بازی با این دسته پیشرفته ‌‌می‌بایست 70 دلار بپردازند. البته توجه داشته باشید که اگر ‌‌می‌خواهید بازی‌‌های پلی استیشن 4 را در پلی استیشن 5 اجرا کنید، حتما نیازی به خرید دوآل سنس نخواهید داشت و این مسئله کاملا به تمایل و انتخاب شما بستگی دارد که بخواهید از دسته جدید استفاده کنید.

به گفته سونی، دسته دوآل شاک 4 برای پلی استیشن 5 نیز قابل استفاده خواهد بود اما نکته اینجاست که تنها ‌‌می‌توانید گیم‌‌های پلی استیش 4 را با آن بازی کنید. با این حال، دارندگان دوآل سنس ‌‌می‌توانند از پایه شارژی که سونی برای این دسته طراحی و قیمت 30 دلار را برای آن تعیین کرده، استفاده کنند.

آن دسته از کاربرانی که ‌‌می‌خواهند گیم پلی این کنسول جدید را بدون نیاز به اتصال کنسول به کپچر کارت پی‌سی اسریم کنند، ‌‌می‌توانند از HD Camera استفاده کنند. این دوربین از لنزهای دوگانه 1080p بهره ‌‌می‌برد و با قیمت 60 دلار عرضه خواهد شد.

سونی همچنین قیمت دیگر محصولات جانبی خود نیز اعلام کرده که بر این اساس، هدست Pulse 3D که از صدای سه بعدی و میکروفون دوتایی مجهز بهح حذف نویز بهره ‌‌می‌برد، با قیمت 100 دلار و ریموت پلی استیشن 5 نیز با قیمت 30 دلار عرضه خواهد شد.

 

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا