آپاراتایران

آغاز فعالیت پلتفرم آموزشی «مدرسه فیلیمو» از پاییز

“مدرسه فیلیمو”، به عنوان یک پلتفرم VOD آموزشی، محصول جدید «صباایده»، از پاییز فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط‌عمومی فیلیمو، هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی ١٤٠٠-١٣٩٩، در مدرسه فیلیمو پایه‌های تحصیلی اول تا نُهم، کاملا منطبق با سرفصل‌های کتب درسی با رویکرد “تحول‌ و کیفی سازی آموزش” تدریس خواهد شد. این مدرسه مبتنی بر اصول “لذت یادگیری” و “عدالت آموزشی” است.

در این مدرسه، با بهره‌گیری از متخصصان خلاق و زبده در حوزه تعلیم و تربیت، بیش از ۱۵۰ معلم و دبیر و استاد با تکنیک‏‌های آموزش خلاق به سرپرستی علی عبدالعالی، دانش‌یار دانشگاه علم و صنعت، پژوهش‌گر و ایده پرداز آموزش‌های نوین، مسئولیت تولید و برنامه سازی ویدئو‏های آموزشی را به شیوه خلاقانه و دل‌چسب برای دانش‌آموزان عهده دار می‌باشند. تمامی دبیران و اساتید و کارشناسان مدرسه فیلیمو، با روش «سرگرم آموزی» تلاش بر تولید و ارائه محتوای آموزشی جذاب و مهیج و تاثیرگذار خواهند کرد.

از دست ندهید: فیلیموباکس رونمایی شد

این ۱۵۰ معلم و استاد در بیش از ۲۰ دپارتمان علمی و مهارتی همچون ادبیات، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، تاریخ، جغرافی، اجتماعی، ریاضیات، هندسه، دینی، مفاهیم قرآن، عربی، زبان انگلیسی، مهارت، هنر و خلاقیت، ورزش و سلامت و گیمیفیکیشن مشغول فعالیت‌اند.
در مدرسه فیلیمو دروس مقاطع دبستان ۱و۲ و متوسطه ۱ به صورت کاملا «پوشا» در قالب ویدیوهای جذاب مشتمل بر نمایش، آزمایش، بازی و انواع ویدئوگرافی‌ها ارائه می‌‏‌شوند، به گونه‏‌ای که هیچ‌کدام از مباحث کتاب‏های درسی از قلم نخواهد افتاد.

مدرسه فیلیمو،  از اوایل فصل پاییز، با بهره گیری از چهره ها و هنرمندان برای تولید برنامه آموزشی، آغاز به کار خواهد کرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا