اپل

زمان رونمایی از محصولات جدید اپل اعلام شد

اپل ساعاتی پیش با ارسال دعوتنامه‌ مراسمی ‌در تاریخ 25 شهریور (15 سپتامبر) برای اصحاب رسانه، از معرفی نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل واچ و همچنین آیپد خود خبر داد.

در این رویداد از نسل ششم اپل واچ و همچنین عضو جدید خانواده آیپدهای این شرکت رونمایی خواهد شد. همانند کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل، این مراسم نیز امسال به دلیل نگرانی‌ها نسبت به شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به صورت زنده در وب‌سایت اپل تماشا کنند.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این شرکت دعوتنامه‌ای را برای اصحاب رسانه ارسال کرده که در آن، لوگوی این شرکت به رنگ آبی و با خطوطی پیچ‌‌دار طراحی شده و به نظر می‌رسد از تکنیک واقعیت افزوده در آن استفاده شده است.

بدین معنی که وقتی با گوشی آیفون به این لوگو نگاه می‌شود، ساعت برگزاری این رویداد را یعنی 9:15 را نان می‌دهد. همچنین در این دعوتنامه از عبارت «Times Flies» استفاده شده که بر اساس آن، می‌توان انتظار داشت تمرکز این رویداد روی مدل جدید ساعت اپل واچ معطوف باشد تا اولین گوشی 5G این شرکت.

اپل هرساله از محصول سخت‌افزاری جدید خود یعنی گوشی‌های آیفون در رویداد ماه سپتامبر رونمایی می‌کند که البته ساعت اپل واچ نیز در این مراسم در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. اما اغلب معرفی آیپدها یا مک‌های جدید به رویدادی در ماه اکتبر موکول می‌شود.

اما امسال احتمالا این شرکت رونمایی از تبلت و محصول پوشیدنی خود را برای رویداد 25 شهریور در نظر گرفته است. طبق آخرین گزارش‌ها، آیفون‌های جدید این شرکت که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند، به دلیل مشکلاتی که در پی شیوع کرونا برای زنجیره تولید قطعات محصولات این شرکت به وجود آمدهف با چند تاخیر رونمایی و عرضه خواهند شد.

بر این اساس، اپل به احتمال زیاد رویدادی مستقل را برای معرفی آیفون‌های 2020 خود تدارک خواهد دید. هم اکنون اپل واچ که در زمان مدیریت تیم کوک عرضه شد، در بازار محصولات پوشیدنی یکه‌تازی می‌کند. شواهد نشان می‌دهد که این شرکت امسال تمرکز خود را روی قابلیت سلامتی و تناسب اندام این محصول معطوف کرده که می‌تواند در زمان همه‌گیری ویروس کرونا، اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار کاربران قرار دهد.

سال گذشته، این محصول توانست از لحاظ فروش، از فروش محموع ساعت‌های ساخت کشور سوییس پیشی بگیرد که نشان از محبوبیت بالای اپل واچ در بازار دارد. گفته می‌شود که این ساعت در سال 2019، درآمد حدودی 31 میلیارد دلاری را برای اپل به ارمغان آورده است.

منبع
CNET

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا