تکنولوژیموبایل

انتشار ویدیویی از گوشی تاشوی جدید موتورولا ریزر

اگرچه هنوز موتورولا از نسخه جدید و ارتقایافته گوشی ریزر (Razr) خود رونمایی نکرده، اما به لطف افشاگری‌های منابع خبری، به درک نسبتا خوبی از طراحی و شکل و شمایل ظاهری این گوشی تاشو رسیده‌ایم.

اوان بلاس که از جمله کاربران مطرح در زمینه افشای اطلاعات محصولات هوشمند به شمار می‌رود، اخیرا ویدیویی را در فضای وب منتشر و ادعا کرده که این محصول، همان ریزر جدید موتورولاست. بر این اساس می‌توان گفت که این گوشی تاشوی جدید، شباهت زیادی به نسخه قبلی خود دارد.

بلاس همچنین چندی پیش، تصاویری را به همراه لوگویی منتشر کرد که نشان می‌داد این گوشی جدید با نام ریزر 5جی- Razr 5G- روانه بازار خواهد شد. البته پیش از وی نیز، برخی از منابع خبری به انتخاب این نام برای ریزر جدید موتورولا اشاره کرده بودند.

طبق آنچه تاکنون در خصوص این محصول فاش شده، می‌توان گفت که این گوشی از همان مکانیسم لولایی که در مدل قبلی ریزر بکاررفته، بهره می‌برد اما حاشیه‌های کناری نمایشگر نیز به نسبت قبل، کمتر شده‌اند. از طرفی دیگر، حسگر اثر انگشت از روی بدنه برداشته شده تا نمایی یکدست و یکنواخت را برای گوشی به ارمفان آورد.

در خصوص اندازه نمایشگر نیز باید گفت که با استناد به شنیده‌های اخیر، Razr 5G به صفحه نمایشی بین 6.2 تا 6.7 اینچی مجهز خواهد بود تا بتواند با گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ سامسونگ در این زمینه رقابت کند.

یکی دیگر از موارد قابل ذکر، برآمدگی دوربین ریزر جدید است که طبق تصاویری که تاکنون منتشر شده، بیرون‌زدگی آن بویژه اگر از زاویه کناری به گوشی نگاه شود، مشهود است. در خصوص مشخصات فنی مورد انتظار برای این گوشی نیز می‌توان به مواردی همچون پردازنده اسنپدراگون 765، رم 8 گیگابایتی، حافظه 256 گیگابایتی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری 2845 میلی‌آمپری اشاره کرد.

موتورولا احتمالا از این گوشی در اواخر سال جاری میلادی رونمایی خواهد کرد. البته برخی از منابع خبری نیز نهم سپتامبر را زمان معرفی این گوشی پیش‌بینی کرده‌اند که باید منتظر ماند و دید که این شایعه با واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر.

منبع
Gizmodo

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا