سامسونگ

انتشار ویدیویی از گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 5G

اخیرا ویدیویی توسط اوان بلاس، از افشاگران مطرح اطلاعات محصولات هوشمند در توییتر منتشر شده که تصمیم سامسونگ برای رونمایی و عرضه گوشی تاشوی جدیدی به نام گلکسی زد فلیپ 5G را تایید می‌کند.

در این ویدیو که در ادامه مشاهده می‌کنید، گلکسی زد فلیپ 5G از طراحی بسیار نزدیکی به مدل قبل از خود بهره می‌برد و قرار است علاوه بر رنگ‌های سال قبل، با رنگ جدید مسی نیز که تحت عنوان Mystic Bronze شناخته می‌شود، عرضه شود.

از آنجایی که این ویدیو به صورت عمودی تدوین شده، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد داشته تا از این طریق به طراحی عمودی این گوشی بعد از باز شدن نمایشگرها اشاره کند. در واقع، ویدیوی زیر برای مشاهده روی گوشی‌هایی با نمایشگرهای کشیده و عمودی همانند گلکسی زد فلیپ 5G  طراحی شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی جدید  شباهت زیادی به مدل LTE گلکسی زد فلیپ که در سال گذشته معرفی شد، دارد. در همین رابطه، Max Weinbach از برنامه‌نویسان XDA Developer عنوان کرد که تغییرات در گلکسی زد فلیپ 5G به نسبت مدل سال قبل، بسیار جزیی خواهد بود.

به اعتقاد این تحلیلگر، مهم‌ترین تفاوت میان این دو محصول، در پشتیبانی از فناوری 5G است که البته پردازنده ارتقایافته‌ای نیز برای ارائه این قابلیت، در دل گلکسی زد فلیپ 5G  به کار رفته است. اگر خاطرتان باشد، گلکسی زد فلیپ سال قبل، مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 رونمایی شد.

و اما در خصوص مراسم Galaxy Unpacked 2020 سامسونگ نیز باید گفت که قرار است در تاریخ پنجم آگوست (15 مرداد) برگزار شود. سامسونگ اغلب از این رویداد برای رونمایی از چند محصول خود استفاده می‌کند که برای امسال نیز معرفی گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد 2 و گلگسی واچ 3 پیش‌بینی شده است.

برخی منابع خبری نیز از احتمال رونمایی از مدل ارزان‌قیمتی تحت عنوان گلکسی فولد لایت خبر داده‌اند که در مقایسه با مدل اصلی یعنی گلکسی فولد ارزان‌تر بوده و گفته می‌شود با قیمت 900 دلار عرضه خواهد شد.

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا