اپلپوشیدنی هوشمند

طراحی کیس جدیدی شبیه به بستنی برای ایرپادهای اپل

اگر می‌خواهید در روزهای پایانی تابستان، ظاهری جذاب و متفاوت را به ایرپادهای خود ببخشید می‌توانید از کیس‌های جدیدی که به شکل بستنی برای این محصول طراحی شده، استفاده کنید.

این کیس که تحت عنوان Ice Cream شناخته می‌شود، توسط شرکت Elago طراحی شده و در چهار رنگ و طرح مختلف برای کاربران قابل خرید است. این کیس، علاوه بر زیبایی ظاهری، می‌تواند از ایرپادها در حین جابجایی و یا آسیب‌های ناشی از افتادن محافظت کند.

این شرکت قیمت این کیس‌های بستنی مانند خود را برابر با 18دلار تعیین کرده است. در واقع، با کمک این کیس محافظ می‌توانید کیس سفیدرنگی را که اپل برای ایرپادهای خود طراحی کرده و به آسانی هم خط و خش برمی‌دارد، در امان نگه دارید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این کیس از سیلیکون باکیفیت ساخته شده و یک حلقه نیز روی آن تعبیه شده که می‌توانید با نصب آن را روی کیف یا زیپ کیف خود، نگرانی بابت گم شدن آن به خود راه ندهید.

به گفته شرکت سازنده، محصول جدید تولیدشده با کیس‌های شارژ نسل اول و دوم اپل واچ و همچنین کیس شارژ وایرلس رسمی‌اپل سازگاری دارد. این کیس به گونه‌ای طراحی شده که دسترسی کاربر به درگاه لایتنینگ ایرپاد را به راحتی فراهم می‌کند و می‌توان به آسانی آن را شارژ کرد.

طراحی کیس جدیدی شبیه به بستنی برای ایرپادهای اپل

منبع
Cultofmac

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا