تکنولوژیمتا

ادغام فیسبوک مسنجر و اینستاگرام کلید خورد

به نظر می‌رسد که فیسبوک فرآیند ادغام قابلیت چت مسنجر و اینستاگرام را آغاز کرده است.

اخیرا برخی از کاربران اندروید و آی او اس اپلیکیشن موبایلی اینستاگرام، بروزرسانی جدیدی را با این پیام «روش جدیدی برای ارسال پیام در اینستاگرام» روی دستگاه خود دریافت کرده‌اند. در پیامیر ‌که مربوط به این بروزرسانی است، فهرستی از ویژگی‌های جدید ذکر شده که شامل «ظاهری رنگارنگ برای چت‌ها شما»، «واکنش‌های ایموجی بیشتر، سوآیپ کردن برای جواب دادن» و از همه مهم‌تر «چت کردن با دوستانی که از فیسبوک استفاده می‌کنند» می‌شوند.

بنابر گزارش‌ها، بعد از نصب این بروزرسانی، آیکون پیام‌های دایرکت در سمت راست اپلیکیشن اینستاگرام جای خود را به لوگوی فیسبوک مسنجر می‌دهد. در این جا، چت‌های اینستاگرام با رنگ‌های بیشتری نسبت به قبل همراه خواهند بود و در حین اسکرول کردن، پیام‌های شخص ارسال‌کننده به رنگ آبی و بنفش تغییر می‌کنند. با این حال، فعلا کاربران نمی‌توانند از طریق اینستاگرام به کاربران مسنجر پیام ارسال کنند.

فیسبوک که در حال حاضر مالکیت اپلیکیشن‌های مسنجر، اینستاگرام و واتساپ را در اختیار دارد، پیشتر از تصمیم خود برای ادغام و یکپارچگی بیشتر این پلتفرم‌ها خبر داد و اعلام کرد که در مهندسان این شرکت در حال مهیا کردن شرایطی هستند که در آن، کاربرانی که از هر کدام از این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند، بتوانند با کاربران دو اپلیکیشن دیگر نیز ارتباط برقرار کنند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک نیز اعلام کرد این پیام‌ها به صورت رمزنگاری‌شده میان کاربران ردوبدل خواهند شد. با این کار، فیسبوک می‌تواند رقابت جدی‌تری را با اپلیکیشن iMessages اپل داشته باشد. اگر خاطرتان باشد، فیسبوک در سال 2012، اینستاگرام را با قراردادی به ارزش یک میلیارد دلاری و در سال 2014 نیز واتساپ را با پرداخت 19 میلیارد دلار خریدای کرد.

ادغام چت فیسبوک مسنجر با اینستاگرام

منبع
ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا