بازیتکنولوژی

اعلام زمان برگزاری کنفرانس GDC در سال ۲۰۲۱

کنفرانس توسعه دهندگان بازی GDC در سال ۲۰۲۱ به جای ماه مارس، در ماه ژوییه برگزار خواهد شد.

با توجه به شرایط فعلی همه‌گیری ویروی کرونا و به منظور جلوگیری از تکرار لغو این رویداد در ماه‌های نخست سال بعد، برگزارکنندگان GDC علاوه بر اعلام زمان برگزاری، تغییراتی را نیز در ساختار و نحوه برگزاری این مراسم اعمال کردند.

از آنجایی که ممکن است ملاقات‌های چهره به چهره و حضور فیزیکی افراد همچنان در ماه‌های نخست سال آیندهخطرآفرین باشد، این رویداد با چند ماه تاخیر و به صورت ترکیبی از رویدادهای مجازی و فیزیکی برگزار خواهد شد.

همانطور که می‌دانید کنفرانس توسعه دهندگان بازی امسال به دلیل شیوع کرونا و کناره‌گیری پشت سر هم شرکت‌‌های حاضر در این رویداد، لغو شد و برگزارکنندگان آن، مراسمی ‌مجازی به نام GDC Summer را در اوایل ماه جاری میلادی برگزار کردند.

حال با توجه به امیدواری‌هایی که نسبت به بهتر شدن اوضاع تا سال آینده وجود دارد، گردانندگان کنفرانس GDC سعی دارند تا بخشی از این مراسم را در سال ۲۰۲۱ به صورت فیزیکی و البته با تجمع افراد کمتر برگزار کنند.

علاوه بر این، قرار است که یک سری از کلاس‌های مجازی تحت عنوان GDC Master Classes در اواخر سال ۲۰۲۰ برگزار شود. در این کلاس‌ها، شرکت‌کنندگان می‌توانند اطلاعات زیادی را در خصوص توسعه بازی و فرآیندهای آن بیاموزند. همچنین، سخنرانی‌هایی نیز به صورت زنده از چهره‌های برجسته حوزه بازی برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا