اپل

آخرین اطلاعات از زمان معرفی محصولات جدید اپل

چند سالی است که اپل، ماه سپتامبر را برای رونمایی از جدیدترین محصولات سخت‌افزاری خود همانند گوشی‌های آیفون، اپل واچ و غیره انتخاب می‌کند. اما به نظر می‌رسد که امسال این رویه تغییر خواهند کرد.

اخیرا جان پراسر، از تحلیلگران و افشاگران شناخته‌شده دنیای فناوری مدعی شده که رویداد ماه سپتامبر 2020 اپل، نسبت به گذشته متفاوت برگزار خواهد شد به طوری که برخی از محصولات، بدون هیچگونه تشریفاتی و صرفا از طریق صدور یک بیانیه مطبوعاتی معرفی خواهند شد.

وی معتقد است رویداد سخت‌افزاری اپل احتمالا در هفتم سپتامبر آغاز و تنها از اپل واچ سری 6 و یک آیپد ارزان‌قیمت رونمایی خواهد شد. این رونمایی نیز از طریق یک بیانیه مطبوعاتی و بدون برگزاری رویدادی مجازی اتفاق خواهد افتاد.

طبق ادعای پراسر، رویداد اصلی اپل و معرفی مدل‌های جدید آیفون 12 در ماه اکتبر برگزار خواهد شد. این رویداد قرار است همانند کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت به صورت مجازی برگزار شود. این منبع افشاگر عنوان کرده که فروش آیفون‌های جدید از تاریخ نوزدهم اکتبر کلید خواهد خورد اما با این حال، مدل‌های پیشرفته پرو آیفون 12 در ماه نوامبر به دست خریداران خواهند رسید.

پراسر می‌گوید که فعلا زمان دقیقی را نمی‌توان برای رویداد اپل عنوان کرد اما از آنجایی که اپل همواره روز سه شنبه را برای رویدادهای خود انتخاب می‌کند، احتمالا رویداد امسال نیز در همین روز و تاریخ سیزدهم اکتبر برگزار خواهد شد.

با این حال، هنوز اپل واکنشی را در قبال این شایعات نشان نداده و مشخص نیست که چه در سر مدیران این شرکت می‌گذرد. در هر صورت، در رویداد پیش روی اپل، علاوه بر آیفون‌های جدید، شاهد رونمایی از محصولات دیگری همچون اپل واچ، آیپد، ایرپاد استودیو و همچنین هوم پاد مینی خواهیم بود که می‌توانند جذابیت‌های این رویداد را دوچندان کنند.

 

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا