اپل

آیا آیفون 12 پرو به مجهز به رم 6 گیگابایتی عرضه می شود؟

تاکنون اطلاعات و اخبار زیادی در خصوص مدل‌های آیفون 12 امسال منتشر شده و می‌توان گفت که بخش زیادی از تکه‌های پازل مربوط به مشخصات این گوشی‌ها برای علاقه‌مندان فاش شده است.

اما ساعاتی پیش، تکه جدید دیگری از ویژگی‌های آیفون‌های امسال به بیرون درز کرده که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این برند محبوب باشد. طبق اطلاعاتی که توسط اکانت توییتری Lovetodream که در زمینه افشای اطلاعات محصولات اپل فعالیت دارد منتتشر شده، مدل‌های آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس مجهز به رم 6 گیگابایتی عرضه خواهند شد.

این یعنی 50 درصد ارتقای حافظه رم این مدل از آیفون‌های 2020 به نسبت مدل‌های سال قبل که می‌تواند به بهبود عملکرد دستگاه در اجرای فرآیندهای مولتی تسکینگ بسیار کمک کند. علاوه بر این، جان پراسر، یکی دیگر از چهره‌های مشهود در زمینه افشای اطلاعات گجت‌های هوشمند، این موضوع را رسما تایید و عنوان کرد آیفون‌های مذکور به رم 6 گیگابایتی مجهز خواهند بود.

با این حال، اکانت Lovetodream در ادامه نوشت که در و گوشی آیفون 12 و آیفون 12 مکس که قرار است مجهز به نمایشگرهای 5.4 و 6.1 اینچی و مشخصات نسبتا ضعیف‌تر عرضه شوند، از رم 4 گیگابایتی استفاده خواهد شد.

بنابراین، افرادی که به دنبال توان بالایی برای آیفون‌های خود هستند می‌بایست مدل‌های آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس را که البته از قیمت بالاتری نیز بهره می‌برند، خریداری کنند. البته نباید فراموش کرد که عمکلکرد هیچ یک از مدل‌های آیفون 12 کُند نخواهد بود چراکه در دل تمامی‌این مدل‌ها از پردازنده قدرتمند A14 استفاده خواهد شد. چیپستی که از توان بالایی برخوردار است و یک سروگردن از تراشه‌های قدیمی‌اپل بالاتر است.

از دیگر مشخصاتی که برای مدل‌های آیفون 12 پرو عنوان شده می‌توان به پشتیبانی از سنسور لیدار اشاره کرد که وجه تمایز آن با دیگر گوشی‌های پرچمدار بازار خواهد بود. با این حال، تمامی‌مدل‌های امسال به فناوری 5G مجهز خواهند بود و نگرانی در این رابطه برای کاربران وجود نخواهد داشت.

منبع
Forbes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا