استارتاپاسنپ

نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ‌تریپ منتشر شد

نسخه چهارم اپلیکیشن اسنپ‌تریپ با امکاناتی جدید منتشر شد. اپلیکیشن اسنپ تریپ که پیش از این امکان جستجو بین هتل‌های داخلی و خارجی، مقایسه هتل‌ها و رزرو آنلاین را داشت، از این پس مجموعه‌ای کامل از خدمات سفر را ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ‌تریپ، در نسخه جدید اسنپ تریپ امکاناتی ارائه شده تا کاربران از پیگیری آفلاین امور مربوط به سفر خود بی‌نیاز شوند. امکاناتی که از این پس در اپلیکیشن اسنپ‌تریپ به کاربران ارائه خواهد شد، در ادامه آورده شده است.

رزرو هتل های داخلی و  خارجی

در اپلیکیشن اسنپ تریپ بیش از ۱۵۰۰ هتل و اقامتگاه، هتل آپارتمان، بوتیک هتل، اقامتگاه سنتی و مهمانسرا در تمامی شهرهای ایران وجود دارد که می‌توان با یک جستجوی ساده، اطلاعات و تصاویر آنها را مشاهده و در چند دقیقه اقامتگاه مورد نظر را به صورت کاملا آنلاین رزرو کرد.

خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی

خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی از دیگر امکانات جدید نسخه چهارم اپلیکیشن اسنپ‌تریپ است. برای خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی تنها لازم است کاربران تاریخ، مقصد و یک طرفه یا دوطرفه بودن را انتخاب کنند و در نهایت از بین پروازهای نمایش داده شده، بلیط پرواز مورد نظر خود را به طور آنلاین تهیه کنند. اسنپ‌تریپ این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از این پس همه پروازها را مشاهده کنند و با مقایسه قیمت ایرلاین‌های مختلف  بلیط‌ خود را با بهترین قیمت از اسنپ تریپ بخرید. علاوه بر این در نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ‌تریپ امکان کنسلی آنلاین بلیط هواپیما نیز فراهم شده است.

خرید بلیط اتوبوس از اسنپ‌تریپ

در بخش خرید بلیط اتوبوس نیز می‌توان پس از انتخاب تاریخ حرکت، نوع اتوبوس و صندلی های خالی هر اتوبوس را مشاهده، صندلی مورد نظر را انتخاب و بلیط را آنلاین تهیه کرد.

خرید بلیط قطار از اسنپ‌تریپ

کاربران برای خرید آنلاین بلیط قطار از اپلیکیشن اسنپ‌تریپ، ابتدا ساعت حرکت و نوع قطار و امکانات آن را مشاهده کرده و به صورت آنلاین بلیت قطار در تاریخ مورد نظر خود خریداری کنند.

امکانات جانبی نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ تریپ

امکان کسب امتیاز همراهی و گرفتن جایزه معرفی اپلیکیشن اسنپ تریپ

نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ‌تریپ این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا با انجام هر خرید، امتیاز همراهی کسب کنند و آن را در پنل کاربری خود برای دریافت تسهیلات در خریدهای بعدی ذخیره کنند. همچنین مشتریان از این پس می‌توانند با معرفی و اشتراک گذاری اپلیکیشن با دوستان خود، به آن‌ها تخفیف رزرو هتل هدیه دهند و پس از استفاده‌ی دوستانشان از کد به اشتراک گذاشته شده، خودشان نیز کد تخفیف دریافت کنند.

امکان ثبت نظرات

اسنپ‌ترپ برای دریافت بازخورد از مشتریان به نسخه جدید اپلیکیشن خود بخش ثبت نظرات را اضافه کرده است. امکان ثبت نظرات در اپلیکیشن اسنپ‌تریپ فراهم شده تا کاربران پس از هر خرید به خدمات و کیفیتی که دریافت کرده‌اند امتیاز دهند. به این منظور افراد می‌توانند متنی را به‌عنوان بازخورد خود از کیفیت خدماتی که دریافت کرده‌اند یادداشت و ثبت کنند تا دیگر کاربران اپلیکیشن از بازخورد آن‌ها برای خریدهای آتی خود استفاده کنند.

امکان درخواست پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته

از این پس در هر قسمتی از اپلیکیشن می‌توان با بازگشت به منوی سوالات متداول، سوالات و مشکلات خود را پیگیری کرد و یا با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته اسنپ تریپ ارتباط برقرار کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا