اسنپ

آموزش پنهان‌سازی شماره تلفن در اپلیکیشن اسنپ

بسیاری از کاربران همواره اعلام می‌کنند که علاقه‌ای به اشتراک گذاری شماره خود با رانندگان تاکسی ندارند و ترجیح می‌دهند شماره آنها ناشناس باقی بماند. از یان رو اسنپ با اضافه کردن قابلیت «تماس امن» تلاش دارد این دغدغه کاربران را رفع کند.

اسنپ با فعال‌سازی قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن این امکان را ایجاد کرده که کاربران مسافر به وسیله یک شماره واسط باهم در ارتباط باشند.

آموزش پنهان‌سازی شماره تلفن در اپلیکیشن اسنپ

به گزارش روابط عمومی اسنپ، قابلیت پنهان‌سازی شماره تماس کاربران در جهت احترام به حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی آن‌ها در اپلیکیشن اسنپ ایجاد شده و برای فعال‌سازی قابلیت تماس امن تنها کافی است با شماره موبایلی که در حساب کاربری دارید کد ۲۰۰ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید. پس از ارسال این کد پیامکی حاوی متن فعال شدن سرویس تماس امن برای شما ارسال می‌شود. از این پس شماره تماس راننده و شما برای یکدیگر پنهان‌سازی می‌شود و در صورت برقراری تماس شماره واسط ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۱ را می‌بینید، راننده نیز شماره واسط ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۲ را می‌بیند.

برای غیر فعال کردن این سرویس هم می‌توانید با همان شماره تلفنی که در اسنپ ثبت کرده‌اید عدد ۲۰۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنید. اسنپ با ارسال یک پیامک غیرفعال شدن این سرویس را به شما اطلاع می‌دهد. از آنجایی که کاربران راننده ناشنوا غالبا از طریق پیامک با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند طرح تماس امن برای این دسته از افراد غیرفعال است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا