سامسونگ

انتشار اطلاعاتی جدید از سامسونگ گلکسی اس 21

وب‌سایت معتبر Sammobile اطلاعاتی را از نسل جدید کهکشانی‌های سری اس سامسونگ موسوم به گلکسی اس 21 منتشر کرده است.

طبق گفته این منبع، گلکسی اس 21 همانند مدل قبل از خود، در سه نسخه روانه بازار خواهد شد که همگی به فناوری 5G مجهز خواهند. اما سامسونگ احتمالا برای برخی از کشورها که هنوز امکان استفاده از این فناوری را ندارند، نسخه‌های 4G را عرضه خواهد کرد.

این گوشی‌ها با شماره مدل های SM-G991، SM-G996 و SM-G998 شناخته می‌شوند و احتمالا از عناوین گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا برای آن ها استفاده خواهد شد.

همچنین از حافظه 128 یا 256 به عنوان ظرفیت ذخیره سازی پیاه در این گوشی‌ها استفاده خواهد شد. با این حال، طبق اطلاعاتی که پیشتر از بنچمارک‌ها به دست آمده، می‌توان گفت که گلکسی اس 21 به پردازنده‌ای بسیار قدرتمند مجهز خواهد بود که آن را یک سروگردن بالاتر از دیگر مدل‌ها قرار می‌دهد.

گفته می‌شود که چیپست اگزینوس 1000 نام دارد که با همکاری شرکت AMD و با بهره‌گیری از تراشه گرافیکی Radeon ساخته شده است. نتایج بنچمارک‌ها نشان داد که این پردازنده توانست در زمینه پردازش برای اجرای انواع بازی‌ها، حدود 2.5 برابر نسبت به پردازنده اسنپدراگون 865، عملکرد بهتری را ارائه کند.

با این پردازنده، گلکسی اس 21 نه تنها می‌تواند بالاتر از گوشی‌های اندرویدی قرار گیرد، بلکه می‌تواند در این زمینه از آیفون‌های اپل نیز سبقت بگیرد. سامسونگ اکنون در تدارک مراسم رونمایی از خانواده گلکسی نوت 20 خود است که قرار است طی چند روز آینده و در طی رویدادی آنلاین معرفی شوند.

این گوشی‌ها به پردازنده‌های اسنپدراگون 865 پلاس مجهز خواهند بود که نسخه ارتقایافته‌ای از اسنپدراگون 865 محسوب می‌شود. قیمت مدل اولترای این گوشی حدود 1400 دلار پیش‌بینی شده و به نظر می‌رسد که گلکسی اس 21 نیز با چنین قیمت بالایی روانه بازار خواهد شد.

منبع
Forbes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا