ایلان ماسکخودرو الکتریکی

ایلان ماسک: رنگ تسلا سایبرتراک با حرارت تغییر می کند

به نظر می‌رسد که پیکاپ الکتریکی سایبرتراک تنها در یک رنگ و آن هم استیل روانه بازار خواهد شد، اما اخیرا ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اعلام کرد که دارندگان سایبرتراک می‌توانند با حرارت دادن بدنه استیل این خودرو، رنگ آن را تغییر دهند.

زمانی که تسلا و شخصی ماسک برای اولین بار از محصول جدید الکتریکی خود به نام سایبرتراک پرده برداشت، سوالات زیادی در خصوص برخی ویژگی‌ها از قبیل رنگ‌بندی این خودرو در ذهن علاقه‌مندان شکل گرفت. این خودرو از بدنه‌ای اسکلتی بهره می‌برد و تاکنون تنها یک مدل از آن و با رنگ استیل در معرض دید قرار گرفته است.

با این حال، این طراحی زمخت و بدون انحنای بدنه، مزیت‌هایی را نیز به دنبال دارد به طوری که از آسیب‌پذیری کمتری در برابر انواع خط و خش و خوردگی‌های مرسوم در خودروهای امروزی قرار می‌گیرد. چندی پیش ماسک اعلام کرده بود که سایبرتراک در رنگ‌بندی‌های مختلف که در میان آن‌ها رنگ مشکی مات نیز مشاهده می‌شود، عرضه خواهد شد.

تسلا تاکنون توضیحات دقیقی را در این رابطه ارائه نکرده بود تااینکه ساعاتی پیش ایلان ماسک رسما اعلام کرد که می‌توان از طریق حرارت دادن بدنه سایبرتراک، رنگ‌های مختلفی را روی آن اعمال کند. با این حال، هنوز مشخص نبود که این رنگ‌ها، قبل از عرضه روی خودرو اعمال خواهند شد یا اینکه تسلا راهکار دیگری را برای آن در نظر خواهد گرفت

طبق آخرین گزارش‌ها، سایبرتراک در سال آینده میلادی روانه خیابان‌ها خواهد شد و از آنجایی که استقبال خوبی در طی ماه‌های اخیر از این خودرو شده، قطعا می‌تواند باری دیگر آوازه برند تسلا را برسر زبان‌ها بیندازد.

منبع
Eectrek

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا