اپل

تولید آیفون 11 در هند آغاز شد

بنابر آخرین گزارش‌ها، یکی از بزرگ‌ترین مونتاژکنندگان محصولات اپل توانست تولید گوشی آیفون 11 را در شهر چنای کشور هند آغاز کند.

طبق آنچه وب‌سایت TechCrunch در گزارش خود آورده، فاکسکان برخی از نمونه‌های تولیدی آیفون 11 را نیز به فروشگاه‌های اپل در این کشور ارسال کرده است. اما گفته می‌شود که فعلا این تولید محدود بوده و خط تولید این گوشی هنوز به مرحله توسعه و تکمیل نهایی خود رسیده است.

اپل هنوز هیچ واکنشی را در قبال انتشار این خبر نشان نداده است. این اقدام در راستای سیاست‌های اپل برای افزایش تولید محصولات خود و گسترش آن در کشور هند صورت گرفته است. در حال حاضر، بخش زیادی از گوشی‌های آیفون در کشور چین تولید می‌شوند و با انتقال خط تولید این گوشی‌ها به هند، اپل می‌تواند از زیر بار پرداخت 20 درصد مالیات برای واردات محصولات خود در این کشور خارح شود.

چندی پیش تیم کوک، مدیرعامل اپل در جریان ملاقات خود با سهامداران این شرکت اعلام کرد که این شرکت طی ماه‌های آتی، اولین فروشگاه فیزیکی خود را در کشور هند دایر خواهد کرد و دیگر نیازی به واسطه‌های فروش در این کشور نخواهد شد.

اقدامی‌که می‌تواند با کاهش قیمت تمام‌شده گوشی‌های آیفون برای خریداران، کاربران بیشتری را به استفاده از گوشی‌های این شرکت ترغیب کند. در حال حاضر، اندروید حرف اول را در بازار هند می‌زند و شرکت‌های سامسونگ و شیائومی‌توانسته‌اند با عرضه مدل‌های متنوع و با قیمت‌های مختلف، این بازار قبضه کنند.

با نگاهی به آمارها نیز می‌توان دریافت کاربران هندی اخیرا به استفاده از گوشی‌های آیفون روی آورده‌اند و گزارش سه ماهه پایانی سال گذشته از افزایش 200 درصدی فروش آیفون در این کشور حکایت دارد.

 

منبع
CNET

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا