سامسونگموبایل

انتشار تصاویری از گلکسی نوت 20 چند روز قبل از رونمایی

سامسونگ قصد دارد تا در تاریخ 5 آگوست (15 مرداد) با برگزاری رویداد تحت عنوان Galaxy Unpacked از نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا رونمایی کند.

اگرچه تاکنون شایعات و اطلاعات زیادی منتسب به این دو گوشی در فضای وب منتشر شده، اما ساعاتی پیش اوان بلاس، از افشاگران معروف اطلاعات گوشی‌های هوشمند، تصاویری را از گلکسی نوت 20  و گلکسی نوت 20 اولترا در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده است.

با استناد به این تصاویر، می‌توان گفت که مدل گلکسی نوت 20 در سه رنگ برنزی، خاکستری و سبز عرضه خواهد شد و گلکسی نوت 20 اولترا نیز در دو رنگ مشکی و برنزی به دست خریداران خواهد رسید. اگر خبرهای مربوط به این دو گوشی را دنبال کرده باشید، حتما تایید خواهید کرد که این تصاویر با آنچه پیشتر از ویژگی‌های مربوط به مدل‌های جدید نوت سامسونگ همانند چیدمان دوربین، استایلوس اس پن و حاشیه‌های نازک اطراف نمایشگر منتشر شده، مطابقت دارد.

طبق روال این روزهای دنیای فناوری، مراسم امسال Unpacked سامسونگ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. گفته می‌شود که علاوه بر این دو گوشی، از مدل‌های جدیدی همچون گلکسی زد فولد 2، گلکسی زد فلیپ و همچنین گلکسی واچ 3 نیز رونمایی خواهد شد.

انتشار تصاویری از گلکسی نوت 20 چند روز قبل ازرونمایی

منبع
CNET

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا