اپل

جدیدترین نسخه بتای عمومی ‌آی او اس ۱۴ عرضه شد

اپل ساعاتی نسخه جدید بتای عمومی آی او اس 14 و آیپد او اس ۱۴ را منتشر و اعلام کرد که این نسخه به ویجت‌های جدید ساعت و چند ویژگی جدید مجهز شده است.

این شرکت تقریبا دو هفته پیش، عرضه نسخه بتای عمومی این دو پلتفرم جدید را آغاز کرد و اکنون نسخه جدید آن با ویژگی‌هایی همچون ویجت‌های جدید در اپلیکیشن Clock، امکان اشتراک محتوای اپل موزیک در اسنپ‌چت و آیکون رنگی جدید برای اپلیکیشن Music در اختیار کاربران قرار گرفته است.

به گفته اپل، باگ مربوط به حافظه دستگاه که در نسخه‌های بتای یک و دو آی او اس ۱۴ گزارش شده بود، در این بروزرسانی برطرف شده است. علاقه‌مندان به دریافت این نسخه بتا، می‌توانند با ثبت نام در وب‌سایت اپل، قبل عرضه عمومی آی او اس ۱۴، کار با این پلتفرم را تجربه کنند.

از آنجایی که هنوز این نسخه در مرحله تست و ارزیابی قرار دارد، قطعا باگ‌ها و مشکلاتی در آن وجود دارد که اپل به تدریج در حال رفع آنهاست. نسخه عمومی این پلتفرم، در فصل پاییز عرضه خواهد شد. در آی او اس ۱۴، کاربران شاهد تغییرات زیادی به نسبت دیگر نسخه‌های قبلی این پلتفرم خواهند بود به نحوی که قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید همچون پشتیبانی از ویجت‌ها در هوم اسکرین، اضافه شدن حالت تصویر در تصویر و قابلیت App Library بخشی از جذابیت‌های آی او اس ۱۴ هستند.

منبع
9to5mac

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا