آمازوناپلگوگلمایکروسافت

بحران مسکن در کالیفرنیا؛ اپل وارد میدان شد

شرکت اپل اعلام کرد که 400 میلیون دلار را در زمینه ساخت خانه‌های ارزان‌قیمت در ایالت کالیفرنیا و کمک به افرادی که برای اولین بار اقدام به خرید خانه می‌کنند، اختصاص خواهد داد.

این سرمایه گذاری بخشی از پروژه 2.5 میلیارد دلاری اپل برای مقابله با بحران مسکن در کالیفرنیاست که قرار است در طی چند سال مورد استفاده قرار گیرد. با این 400 میلیون دلار، اپل با مرکز Housing Trust Silicon Valley همکاری خواهد کرد تا بتوانند بیش از 250 مسکن با قیمت مناسب را در این ایالت بنا کنند.

اپل همچنین با مرکز مالی مسکن کالیفرنیا نیز وارد همکاری شده تا وام‌هایی را جهت کمک به افرادی با میزان درآمد کم و متوسط برای خرید خانه در نظر بگیرند. بخش عمده تمرکز این پروژه، روی نظامیان بازنشسته، بی‌خانمان‌ها و افراد دارای معلولیت معطوف خوواهد بود. البته معلمان و آتشنشانان نیز در این طرح قرار دارند و به آن‌ها نیز در تهیه مسکن کمک خواهد شد.

سال گذشته، مایکروسافت و گوگل نیز از تصمیم خود برای کمک و سرمایه گذاری در این حوزه خبر داده بودند. مایکروسافت اعلام کرد که 500 میلیارد دلار را برای مقابله با بحران مسکن در سیاتل اختصاص خواهد داد. گوگل نیز برنامه‌های زیادی را در سر دارد و اعلام کرد که زمین‌هایی به ارزش 750 میلیارد دلار را برای ساخت مسکن در نظر گرفته و حدود 250 میلیون دلار نیز به سازندگان مسکن برای ساخت 5000 خانه ارزان‌قیمت اختصاص خواهد داد.

این شرکت همچنین کمکی 50 میلیون دلاری را به سازمان‌های مردم‌نهاد که در زمینه کمک به مردم بی‌خانمان و آواره فعالیت می‌کنند، اعطا خواهد کرد. در همین رابطه، اخیرا شرکت آمازون نیز اقداماتی را انجام داده است.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

‫220 دیدگاه ها

  1. 프라그마틱의 게임을 플레이하면서 항상 신선한 경험을 얻을 수 있어 기뻐요. 여기서 더 많은 이야기를 나눠봐요!
    pragmatic-game.com

    프라그마틱 관련 글 읽는 것이 즐거웠어요! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱에 대한 정보를 공유하고 있어요. 함께 교류하며 더 많은 지식을 얻어봐요!

    https://www.12315yc.cn/
    https://www.12315xa.cn/
    https://www.eco2home.com

  2. 프라그마틱 플레이의 슬롯으로 독특한 게임 세계를 탐험하고 풍부한 보상을 얻으세요.
    프라그마틱 슬롯 무료

    프라그마틱과 관련된 내용 감사합니다! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱에 대한 정보를 찾아보실 수 있어요. 서로 이야기 공유하며 더 많은 지식을 얻어가요!

    https://www.jxbodun.com
    http://www.iavstudios.com/
    https://www.buytretinoin.site

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا