اپل

طراحی احتمالی آیفون 12 را در این ویدیو ببینید

اخیرا ویدیویی در توییتر منتشر شده که طراحی آیفون 12 را با توجه به مشخصات شایع شده برای این محصول، نشان می‌دهد.

در این ویدیوی سه دقیقه‌ای که توسط کاربری به نام Devam Jangara ایجاد شده، همه چیزی شبیه به ویدیوهای تبلیغاتی رسمی‌اپل برای معرفی نسل جدید گوشی‌های این شرکت طراحی شده و نمایی از شکل و شمایل احتمالی آیفون امسال را فاش می‌کند.

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی آیفون 12 در این ویدیو، مطابق با آخرین شنیده‌ها پیرامون این گوشی طراحی شده و حتی از فناوری شارژ معکوس که قرار بود در آیفون 11 عرضه شود، در این گوشی استفاده شده است.

طبق آخرین گزارش‌ها، اپل امسال حداقل از چهار گوشی آیفون جدید رونمایی خواهد کرد که در هر کدام از شاسی بازطراحی شده به همراه پنل‌های نمایشگر OLED استفاده خواهد شد. توان پردازشی این گوشی‌ها را چیپست A14 در محیط نرم‌افزاری آی او اس 14 به دوش خواهند کرد.

هر چهار مدل امسال به فناوری 5G مجهز خواهند بود. گفته می‌شود که دو مدل از آیفون‌های 2020 از نمایشگرهای 5.4 اینچی و 6.1 اینچی بهره خواهند برد که با قیمت ارزان‌تری عرضه می‌شود. آن‌هایی که به نمایشگرهای بزرگ‌تر و البته گران‌قیمت‌تر علاقه دارند، می‌توانند مدل‌های 6.1 و 6.7 اینچی را که با پسوند پرو عرضه می‌شوند، انتخاب کنند.

اگرچه هنوز این موضوع به طور دقیق مشخص نشده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که مدل‌های پرو به اسکنر سه بعدی لیدار مجهز خواهند بود. قابلیتی که اپل پیش‌تر در مدل 2020 آیپد پرو خود نیز بکار برد. هنوز چند ماهی به رونمایی از آیفون‌های جدید اپل باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که این حدس و گمان‌ها تا چه حد به واقعیت تبدیل خواهند شد.

منبع
Cultofmac

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا