اپل

انتشار تصاویری که اطلاعات جدیدی از طراحی آیفون 12 را فاش می کند

اخیرا تصاویری جدید در توییتر منتشر شده که قالب‌های فیزیکی متعلق به آیفون 12 و همچنین تصاویر CAD منتسب به این گوشی را نشان می‌دهد.

در این تصاویر، تمامی ‌چهار مدل آیفون 12 که شامل یک مدل 5.4 اینچی، دو مدل 6.1 اینچی و یک مدل 6.7 اینچی می‌شوند، قابل مشاهده می‌است. اغلب تولیدکنندگان لوازم جانبی از تصاویر متعلق به قالب‌ها و رندرهای CAD گوشی، برای تولید محصولات استفاده می‌شود. به همین جهت، دانستن برخی از جزییات همانند اندازه ناچ، نمی‌تواند برای این شرکت‌ها حائز اهمیت باشد، چراکه تاثیری در طراحی قاب گوشی‌ها ندارد.

همچنین در این تصاویر می‌بینیم که سنسور ToF در طراحی قسمت پشتی دستگاه در نظر گرفته نشده است. به نظر می‌رسد که اپل امسال از همان طراحی دوربین گوشی‌های آیفون 11 و برآمدگی آن در مدل‌های امسال نیز استفاده کند. به همین جهت، بودن یا نبودن سنسور ToF، تغییری را در طراحی کیس‌های گوشی ایجاد نمی‌کند.

با این حال، اگر با دقت بیشتری به قالب‌های آیفون 12 نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که در آن‌ها از لبه‌های کناری صاف یا همان فلت استفاده شده است. این طراحی، نمایی نزدیک به آیفون 4 و آیفون 5 را برای نسل جدید گوشی‌های اپل به ارمغان می‌آورد. البته بی شباهت به آیپد پرو جدید هم نخواهد بود.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که در طی هفته‌های اخیر خبرها و شایعات زیادی در خصوص تغییر طراحی آیفون‌های جدید و استفاده از این طراحی در آیفون‌های 2020 منتشر شده است. به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا طراحی آیپد پرو جدید را به دیگر محصولات از قبیل گوشی‌های آیفون خود نیز تعمیم دهد.

چندی پیش نیز در خبرها آمده بود که آی مک جدید اپل نیز از شکل و شمایلی شبیه به آیپد پرو با لبه‌های صاف و حاشیه‌های کناری نمایشگر یکسان برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه در کنفرانس توسعه‌دهندگان پیش روی اپل معرفی خواهد شد.

منبع
9to5mac

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا