تکنولوژی

چند درصد از گوشی های آیفون به آی او اس 13 مجهز شده اند؟

اپل اخیرا اطلاعاتی را در خصوص میزان نصب پلتفرم آی او اس ۱۳ منتشر و اعلام کرد تاکنون ۸۱ درصد از گوشی‌های آیفون سازگار، این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند.

این گزارش جدید در حالی در وب‌سایت پشتیبانی توسعه‌دهندگان اپ استور منتشر شده که کمتر از ۴۸ ساعت به برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل در سال جاری موسوم به WWDC ۲۰۲۰ باقی مانده است. همچنین در این گزارش آمده است بیش از ۹۱ درصد از آیفون‌هایی که در طی چهار سال گذشته عرضه شده‌اند، آی او اس روی آن‌ها نصب شده است.

با توجه به این اعداد و ارقام، می‌توان گفت که تنها ۷ درصد از گوشی‌های آیفون متعلق به چهار سال اخیر و همچنین ۱۳ درصد از تمامی‌دستگاه‌های سازگار با آی او اس ۱۳، این آپدیت را دریافت نکرده‌اند. اپل در ادامه اطلاعاتی را نیز در خصوص آیپدها ارائه داد و افزود حدود ۹۳ درصد از آیپدهای عرضه شده در چهار سال اخیر، مجهز به آی او اس ۱۳ هستند.

با این حال، میزان دریافت این بروزرسانی در میان تمامی‌آیپدهای سازگار با این نسخه از پلتفرم اپل، حدود ۷۳ درصد عنوان شده است. همانند آی او اس ۱۲، نسخه جدید این پلتفرم نیز توانست خود را به سرعت در دل کاربران جا کند و به در دستگاه‌های سازگار نصب شود.

طبق گزارش سال گذشته، میزان دانلود و نصب آی او اس ۱۳ تا ماه اکتبر ۲۰۱۹، برابر با ۵۰ درصد برای تمامی‌دستگاه‌های سازگار و حدو ۵۵ درصد برای دستگاه‌های عرضه شده طی چهار سال اخیر برآورد شده بود. اپل در این نسخه از آی او اس، ویژگی‌های جدیدی همانند دارک مد (Dark Mode) و Sign In with Apple را معرفی کرد.

 

منبع
Appleinsider

نوشته های مشابه

‫334 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا