اپلویروس کرونا

ویروس کرونا، باری دیگر کرکره فروشگاه‌های اپل را پایین کشید

اپل اعلام کرد که به زودی فعالیت 11 فروشگاه خود در ایالت‌های مختلف آمریکا را به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا متوقف می‌کند.

به گزارش بلومبرگ، این فروشگاه‌ها در فلوریدا، آریزونا، کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی واقع بودند که قرار است به طور موقت تعطیل شوند. اپل از ماه مارس میلادی و همزمان با شیوع گسترده کرونا در جهان، تمامی ‌فروشگاه‌های خود در خارج از کشور چین را تعطیل کرد و در ماه مه، فعالیت برخی از فروشگاه‌ها را به صورت محدود و با رعایت کردن نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی از سر گرفت.

با این حال، سخنگوی اپل در این رابطه گفت: با توجه به وضعیت فعلی شیوع ویروس کووید-19 در برخی از مناطقی که مشغول به ارائه خدمات به مشتریان خود هستیم، تصمیم گرفتیم تا موقتا فعالیت این فروشگاه‌ها را متوقف کنیم. ما این اقدامات را با احتیاط فراوان انجام داده و به طور دقیق وضعیت مناطق مختلف را رصد می‌کنیم. امیدواریم که به زودی بازگشت دوباره تیم خود و همچنین مشتریان در این فروشگاه‌ها باشیم.

طبق اعلام شرکت اپل، از امروز یعنی بیستم ژوئن، دو فروشگاه در فلوریدا، دو فروشگاه در کارولینای شمالی، یک فروشگاه در کارولینای جنوبیو  شش فروشگاه در آریزونا فعالیت خود را موقتا متوقف خواهند کرد.

 

منبع
ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا