تکنولوژی

خودکشی به خاطر سقوط ارزش سهام در پلتفرم معامله سهام

یک جوان 20 ساله دانشجوی دانشگاه نبرسکا پس از آنکه اکانت وی در  اپلیکیشن معامله سهام رابین‌هود میزان بالانس ارزش سهام او را منفی 730 هزاردلار نشان داد، خودکشی کرد.

رابین هود یک پلتفرم رایگان معامله سهام است. خانواده الکساندر کرنز خواستار پاسخگویی این اپلیکیشن شده‌اند که چگونه چنین عدد بزرگی روی اکانت این فرد با این سن کم نمایش داده شده است.

به نوشته یک تحلیل گر مالی که تصویری از این عدد را در اکانت وی منتشر کرده این عدد لزوما نشانگر ارزش منفی یا بدهی او نبود و احتمالا به دلیل پیچیدگی معاملاتی ومحاسباتی و به طور موقت بود.

پلتفرم رابین هوود به بیزنس اینسایدر گفته است که بنا به ملاحظات حفظ حریم خصوصی هیچ جزییاتی از حساب او را منتشر نمی‌کند. در عین حال این پلتفرم به خانواده وی تسلیت گفته است.

برخی تحلیلگران این پلتفرم را به خاطر نمایش ناگهانی چنین عددی بدون هیچ هشداری در اکانت یک فرد با سن کم  مورد سرزنش قرار داده‌اند.

رابین هود یک پلتفرم رایگان معامله سهام است که بر اساس آخرین راند سرمایه‌گذاری آن ارزش آن به 8 میلیارد دلار رسیده است. کاربران واجد شرایط قادر به معامله سهام در این اپلیکیشن هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا