خودروخودرو الکتریکی

انتشار تصاویری جدید از SUV تمام الکتریکی فولکس واگن ID 4

اخیرا تصاویر جدیدی از خودروی تمام الکتریکی فولکس واگن ID 4 در فضای وب منتشر شده که نمایی از طراحی این محصول را فاش می‌کند.

این خودروی الکتریکی پیشتر و در زمانی که در حد یک کانسپت بود، با نام ID Crozz شناخته می‌شد. طبق گفته فولکس واگن، این محصول در آمریکا، چین و اروپا به فروش خواهد رفت. قرار است در فصل تابستان امسال، جزییات کامل مربوط فولکس واگن ID 4 توسط این شرکت اعلام شود.

گفته می‌شود که این SUV مبتنی بر همان پلتفرم الکتریکی طراحی شده که پیشتر از آن برای تولید دیگر مدل‌های مجهز به مدل‌های ID استفاده ده و قادر است با یک بار شارژ، می‌تواند تا 480 کیلومتر را بپیماید.

تصاویر منتشر شده، نمای بیرونی فولکس واگن ID 4 را نشان می‌دهند. چراغ‌های جلو و جلوپنجره فولکس واگن ID 4 شباهت زیادی به مدل ID 3 و همچنین Space Vizzion این شرکت دارد. با این حال، ظاهر فولکس واگن ID 4 مدرن‌تر از دیگر مدل‌ها به نظر می‌رسد و از خطوط و انحنای بیشتری نسبت به مدل‌های Tiguan و Atlas بهره می‌برد.

از طرفی دیگر، در طراحی سپر پشتی یکی از این تصاویر، واژه Crozz به چشم میخورد که نشان میدهد هنوز فولکس واگن، تصمیم نهایی خود را در خصوص نامگذاری این SUV الکتریکی نگرفته است.

انتشار تصاویری واقعی از شاسی بلند تمام الکتریکی فولکس واگن ID 4 انتشار تصاویری واقعی از شاسی بلند تمام الکتریکی فولکس واگن ID 4

منبع
ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا