پوشیدنی هوشمندسامسونگ

انتشار تصاویری از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3

سامسونگ این روزها در حال طراحی و ساخت نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود به نام گلکسی واچ 3 است. محصولی که اخیرا تصاویری منتسب به آن در فضای آنلاین منتشر شده است.

در این تصاویری می‌بینیم که این ساعت هوشمند از حاشیه‌های کناری فیزیکی با قابلیت چرخش بهره می‌برد که در مدل سال قبلی یعنی گلکسی واچ اکتیو 2 وجود نداشت. همچنین دو دکمه نیز در قسمت راست بدنه ساعت تعبیه شده است.

این محصول قرار است ادامه‌دهنده راه گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ باشد که در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند برای کاربران گوشی‌های اندرویدی شناخته می‌شود. طبق اطلاعاتی که پیش از این در خصوص گلکسی واچ 3 منتشر شده، می‌دانیم که این محصول در دو نسخه LTE و وای فای عرضه خواهد شد.

همچنین گلکسی واچ 3 در دو اندازه 45 و 41 میلیمتری و مجهز به نمایشگرهای 1.4 و 1.2 اینچی به دست خریداران خواهد رسید. گفته می‌شود که علاوه بر بدنه فلزی ضدزنگ، نسخه تیتانیومی‌این ساعت نیز تولید خواهد شد.

از دیگر مشخصات پیش‌بینی شده برای گلکسی واچ 3 می‌توان به برخورداری از GPS و مقاومت بدنه در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری (به مدت 10 دقیقه) اشاره کرد. برخی منابع خبری نیز از مجهز بودن گلکسی واچ 3 به حسگر ضربان قلب و پایش فشار خون و همچنین سنسور ECG خبر داده‌اند.

برای گلکسی واچ 3 مشخصاتی همچون رم یک گیگابایتی، حافظه ذخیره‌سازی 8 گیگابایتی و باتری مجهز به ظرفیت 247 یا 340 میلی‌آمپری (با توجه به سایز انتخابی ساعت) پیش‌بینی شده است.

انتشار تصاویری از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3 انتشار تصاویری از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3

منبع
ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا