هواوی

انتشار به‌روزرسانی EMUI 10.1 برای 13 محصول هوآوی

بسیاری از کاربران گوشی‌های هوآوی منتظر دریافت نسخه 10.1 رابط کاربری EMUI بوده‌اند. اکنون هوآوی این به‌روزرسانی مهم را برای سیزده گوشی متفاوت از برندهای خود منتشر کرده است.

شرکت هوآوی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان، در زمینه ارائه به‌روزرسانی‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد. نسخه اولیه به‌روزرسانی EMUI 10.1 مدتی قبل منتشر شده بود و بسیاری از محصولات هوآوی و زیرشاخه آن نسخه بتای این آپدیت را دریافت کرده بودند. این شرکت به تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرد که 13 دستگاه از خانواده هوآوی می‌توانند نسخه پایدار EMUI 10.1 را دریافت کنند.

اکثر دستگاه‌های واجد شرایط دریافت این به‌روزرسانی جزء  15 دستگاهی هستند که هوآوی در دو هفته قبل، نسخه بتای آن را در اختیارشان قرار داده بود. مدل‌هایی که این آپدیت برای آن‌ها عرضه می‌شود عبارت‌اند از:

  • گوشی‌های هوآوی با مدل‌های Huawei Mate 20، Mate 20 Pro، Mate 20X 4G، Mate 20X 5G، Mate 20 RS Porsche design، Huawei nova 5 Pro
  • تبلت‌های هوآوی با مدل‌های Huawei M6 نسخه 8.4 اینچی و 10.8 اینچی،Huawei M6 نسخه حرفه‌ای

یکی از بارزترین نکات آپدیت EMUI 10.1 اضافه شدن قابلیت Micro Stereo AOD است. این قابلیت، جلوه‌ای سه‌بعدی به نمایشگر می‌بخشد و قابلیت Always On Display را از نظر بصری زیباتر می‌کند.

از سایر ویژگی‌های جالب توجه در این به‌روزرسانی، قابلیت Split-screen یا همان تقسیم صفحه است. به کمک این قابلیت، کاربر می‌تواند صفحه نمایش گوشی هوشمن خود را به دو بخش تقسیم کرده و بخش جدید را از هر طرف نمایشگر که مایل است، گسترش دهد یا هنگام نیاز آن را متوقف کند. این گزینه به کاربر این امکان را می‌دهد که از آن به عنوان قابلیتی مشابه Application Bar استفاده کند. برای این کار، کافی است کاربر دست خود را روی لوگوی اپلیکیشن مد نظر خود نگه داشته و سپس انگشت را روی صفحه بکشد تا قابلیت تقسیم صفحه فعال شود.

در حال حاضر گوشی جدید  Huawei Y7Pکه به تازگی در ایران منتشر شده، نخستین مدلی است که به‌روزرسانی EMUI 10.1 را دریافت کرده و هم‌اکنون صاحبان این گوشی به جدیدترین به‌روزرسانی دسترسی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا