اسنپ

تجهیز ناوگان اسنپ به جداکننده فضای راننده و مسافر

شرکت اسنپ به منظور افزایش بهداشت سفرهای خود به جداکننده فضای راننده و مسافر مجهز شده است. طبق اعلام تیم عملیات اسنپ، در فاز اول این طرح، خودروی ۳هزار راننده فعال اسنپ در شهر تهران به فضای جداکننده راننده و مسافر مجهز شده و این سامانه بنا دارد در فازهای بعدی این طرح را در شهرهای دیگر اجرایی کند تا در نهایت بخش اعظمی از سفرهای اسنپی به این امکان مجهز شوند.

این طرح که به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود، در ادامه اقداماتی است که اسنپ در مسیر بهداشت سفرهایش انجام داده است. از جمله این اقدامات می‌توان به ابلاغ توصیه‌های بهداشتی در تمامی کانال‌های اطلاع‌رسانی کاربران تا تجهیز ناوگان اسنپ به اقلام بهداشتی از جمله ماسک و دستکش، ضدعفونی کردن خودروها و اضافه کردن گزینه «عدم رعایت بهداشت» به اپکیلیشن اسنپ،اشاره کرد.

همزمان با اجرای طرح تجهیز جداکننده فضا برای ۳هزار خودروی اسنپی در تهران و تلاش برای تجهیز خودروهای بیشتر در تهران و شهرهای دیگر، طرح هفتگی تقدیر از کاربران راننده هم در دست اجراست. در این طرح که از ۲۰ام اردیبهشت شروع شده، بعد از پایان هر سفر، مسافران به کاربران راننده به عنوان حافظان سلامت در ۴زمینه امتیاز می‌دهند. زمینه‌های تعریف شده در این طرح استفاده از ماسک (۲۰امتیاز)، مجهز به دستکش (۱۰امتیاز)، مجهز به ضدعفونی‌کننده (۱۰امتیاز)، مجهز به جداکننده فضا (۳۰امتیاز) است و به کاربرانی که در پایان هفته امتیاز بیشتری به دست آورده باشند، به قید قرعه جوایز نقدی و غیرنقدی داده می‌شود.

هر هفته، روز سه‌شنبه میزان امتیازهای هر راننده از طریق پیام‌های داخل اپلیکیشن به او اطلاع داده می‌شود و همچنین اسامی برندگان مربوط به هفته گذشته، روز شنبه در شبکه‌های اجتماعی کاربران راننده و همچنین سایت باشگاه رانندگان اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا