گوگل

معرفی ویژگی های جدید اندروید 11 به دلیل اعتراضات آمریکا به تعویق افتاد

گوگل چندی پیش از تصمیم خود برای رونمایی از ویژگی‌های جدید اندروید 11 در تاریخ سوم ژوئن (14 خرداد) خبر داده بود اما به دلیل اعتراضات اخیر در آمریکا، این رویداد به زمان دیگری موکول شد.

حساب کاربری اندروید متعلق به گوگل، با انتشار پیامی‌در این رابطه اعلام کرد: اگرچ مشتقانه در انتظار ارائه اطلاعات جدید در خصوص اندروید 11 بودیم، اما اکنون فرصت مناسبی برای این کار نیست. گوگل اعلام کرد که به زودی با اندروید 11 بازخواهد گشت اما زمان دقیقی را برای برگزاری این رویداد اعلام نکرد.

اگرچه گوگل توضیحی در خصوص چرایی به تعویق افتادن مراسم رونمایی از ویژگی‌های جدید اندروید 11 ارائه نداد اما این تصمیم در حالی اتخاذ شد که اخیرا اعتراضات گسترده‌ای در شهرهای مختلف آمریکا در جریان است و با خشونت و درگیری‌های زیادی نیز همراه شده است.

معترضان در واکنش به مرگ جورج فلوید، شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط یک نیروی پلیس مینیاپلیس به خیابان‌ها آمده‌اند.گستردگی و شدت این اعتراضات در سن خوزه و اوکلند نیز به حدی است که گوگل از لغو این رویداد خبر داده است.

در طی روزهای اخیر، موج گسترده اعتراضات و واکنش دولت آمریکا در قبال معترضان در کانون توجهات قرار گرفته است. از طرفی دیگر، استفاده از یک هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی نظامی‌برای کنترل و رصد معترضان در آمریکا، آتش خشم معترضان را شعله‌ورتر کرده است.

حال و با توجه به چنین شرایطی، گوگل قطعا به این مساله واقف است که فعلا کسی علاقه‌ای به نسخه جدید اندروید و ویژگی‌های اندروید آن ندارد. از این رو، بهترین تصمیم یعنی به تاخیر انداختن این رویداد را اتخاذ کرد.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا