اپلپوشیدنی هوشمندسامسونگهواوی

اپل پیشتاز فروش محصولات پوشیدنی در سه ماهه نخست 2020

مرکز تحقیقاتی IDC با انتشار گزارشی اعلام کرد که شرکت اپل توانست در سه ماهه نخست سال جاری میلادی، 21.2 میلیون محصول پوشیدنی را در بازار به فروش برساند و بیشترین سهم از این بازار را به خود اختصاص دهد.

با این عملکرد، اهالی کوپرتینو توانستند 29.3 درصد از مجموع فروش محصولات پوشیدنی در این بازه زمانی را از آن خود کنند. این در حالیست که اپل در سه ماهه نخست سال 2019، حدود 13.3 میلیون محصول پوشیدنی را عرضه کرد؛ این آمار و ارقام نشان از رشد فروش سالیانه 59.9 درصدی دارد.

طبق اطلاعات IDC، اگرچه میزان فروش اپل واچ به دلیل بروز مشکلاتی که در پی شیوع کرونا برای تامین‌کنندگان قطعات این محصول کاهش یافته، اما فروش محصولاتی همچون ایرپادها و هدفون‌های بیتس این شرکت توانست این کاستی را جبران کند.

به گفته این مرکز تحقیقاتی، شیوع ویروس کرونا در جهان و خانه‌نشینی میلیون‌ها انسان، منجر به افزایش تقاضا برای این محصولات شده است چراکه برای افراد دورکار و آن‌هایی که در خانه کار می‌کنند، استفاده از یک هدفون و ایرباد باکیفیت می‌تواند تجربه بهتری را در انجام امور برایشان به ارمغان آورد.

به دنبال اپل، شرکت شیائومی‌جای گرفته که توانست 10.1 میلیون محصول را در سه ماهه نخست امسال به فروش برساند و رشد فروش 56.4 درصدی را به نسبت سال گذشته تجربه کند. در رده سوم، سامسونگ را می‌بینیم که با عرضه 8.1 میلیون محصول پوشیدنی، بیشترین میزان رشد فروش سالیانه را با ثبت 71.7 درصد به خود اختصاص داد. شیائومی‌و سامسونگ به ترتیب 14 و 11.9 درصد از سهم این بازار را آن خود کردند.

در فهرست ارائه شده از سوی IDC، شرکت‌های هواوی و فیت بیت نیز به چشم می‌خورند که به ترتیب توانستند 8.1 و 2.2 میلیون دستگاه محصول پوشیدنی را به بازار عرضه کنند.

 

منبع
9to5mac

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا