رویدادهای خارجی

لپتاپ و تلویزیون جدید شیائومی ششم خرداد ماه معرفی می‌شوند

شیائومی ‌این روزها در حال تدارک مقدمات مراسم رونمایی از محصولات جدید خود در تاریخ 26 مه (6 خرداد) است. رویدادی که قرار است در آن از نسل جدید محصولات این شرکت از قبیل گوشی‌های هوشمند خانواده ردمی ‌10 ایکس رونمایی شود.

اما امروز این شرکت چینی، با انتشار تیزرهای در شبکه اجتماعی ویبو چین، رسما تایید کرد که در این تاریخ، از تلویزیون جدید ردمی ‌ایکس تی وی (Redmi X TV) مجهز به فناوری MEMC Motion و یک لپتاپ مجهز به نمایشگر 16.1 اینچی معرفی خواهد شد.

این تلویزیون جدی در کنار مدل‌های ردمی ‌اسمارت تی وی مکس که یک محصول 98 اینچی 4K است و همچنین مدل 70 اینچی ردمی ‌تی وی که در سال 2019 معرفی شد، جای خواهد گرفت. فناوری MEMC که برگرفته از عبارت Motion Estimation Motion Compensation است، از طریق ایجاد فریم‌های خلق‌شده به صورت مصنوعی منجر به افزایش کیفیت تصاویر می‌شود.

در خصوص لپتاپ مذکور نیز باید گفت که این محصول از حاشیه‌های بسیار نازکی برخوردار خواهد بود به طوری که حاشیه‌های کناری نمایشگر برابر با 3.26 میلیمتر عنوان شده است. این لپتاپ از نسبت نمایشکر به بدنه 90 درصدی برخوردار خواهد بود و طیف رنگ sRGB آن برابر با 100 درصد عنوان شده است. از دیگر مشخصات این لپتاپ جدید می‌توان به پردازنده رایزن 4000 اشاره کرد.

هنوز چند روزی به زمان برگزاری این رویداد که قرار است به صورت آنلاین برگزار شود، باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که تصاویر و یا تیزرهایی مربوط به محصولات جدید شیائومی‌ در فضای وب منتشر خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان و قیمت عرضه این دو محصول ارائه نشده است.

لپتاپ و تلویزیون جدید شیائومی در مراسم ششم خردادماه معرفی می شوند

لپتاپ و تلویزیون جدید شیائومی در مراسم ششم خردادماه معرفی می شوند

منبع
GSMArena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا