اپل

تصویر لور فته از بورد اصلی آیفون 12

اخیرا تصویری در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده که نمایی از بورد اصلی گوشی آیفون 12 را نشان می‌دهد که دستخوش تغییراتی شده است.

غالبا اپل طی سال‌های مختلف و با عرضه مدل‌های جدید آیفون، تغییراتی را در فلسفه طراحی قطعات داخلی این گوشی‌ها اعمال می‌کند. این شرکت، بورد اصلی محصولات خود را به مرور زمان از حالت یک لایه به دولایه تغییر داده که اکنون این طراحی جدید در آیفون 11 نیز مشاهده می‌شود.

اما اکنون اطلاعات جدید حاکی از آن است بورد اصلی در آیفون 12، با تغییرات جدیدی همراه خواهد بود. با استناد به تصویری که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نسل جدید گوشی‌های امسال اپل احتمالا به بورد اصلی L-شکل بهره خواهند برد.

پیشتر کالبدشکافی آیفون 11 نشان داد که بورد اصلی این گوشی به صورت مستطیلی شکل طراحی شده است. البته اپل قبل از این نیز در برخی از محصولات خود از بورد اصلی L-شکل استفاده کرده تا بتواند برخی از قطعات از قبیل باتری را در دل دستگاه به بهترین شکل جا کند. میان گوشی‌های آیفون، مدل آیفون 8 جزو یکی از جدیدترین نسخه‌های مجهز به بورد اصلی L-شکل به حساب می‌آید.

این احتمال نیز وجود دارد که اپل بخواهد از طراحی چند لایه در بورد اصلی آیفون 12 استفاده کند که ترکیب آن با طراحی L-شکل می‌تواند منجر به آزادسازی فضای خالی بیشتری در دل دستگاه شود.

اگرچه منابعی که این تصاویر و اطلاعات را فاش کرده‌اند، تا حد زیادی قابل اعتماد هستند اما هنوز این مساله به طور دقیق مشخص نشده که آیا بورد اصلی موجود در تصویر متعلق به آیفون جدید است یا محصول دیگر؛ یا حتی این احتمال نیز وجود دارد که این طراحی مربوط به نمونه اولیه بورد اصلی بوده که قرار نبوده به فاز تولید برسد..

انتشار تصویری که بورد اصلی L-شکل آیفون 12 را نشان می‌دهد

منبع
Appleinsider

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا