استارتاپ

جذب سرمایه توسط استارتاپ کاربوم

علیرضا کلاهی، هم‌بنیان‌گذار سرآوا پارس در حساب توییتر خود خبر داد که بر روی استارت‌آپ کاربوم سرمایه‌گذاری کرده است. او نوشت: «با اینکه تصمیم گرفته بودم بخاطر مشغله کاری سرمایه‌گذاری جدیدی نکنم، کیفیت کار و تیم جذاب کاربوم تصمیمم رو عوض کرد. خدمات منابع انسانی در ایران تاکنون ضعیف بوده، امیدوارم که بتوانیم همراه با تیم نخبه این استارت‌آپ حرکتی نوین رو در این حوزه رقم بزنیم.»

کاربوم یک وب‌سایت کاریابی و خدمات منابع انسانی است که در سال ۹۴ باعنوان تلنت‌یاب فعالیت خود را آغاز کرده است. تلنت‌یاب در سال ۹۷ به کاربوم تغییر نام داد و در در زمینه استخدام و مدیریت منابع انسانی فعالیت کرده است. عضویت بیش از ۷۳۰‌هزار کاربر، ثبت ۳۸۰‌هزار رزومه در بانک رزومه، انجام موفق بیش از ۵ میلیون تست شخصیت و ثبت‌نام بیش از ۱۰‌هزار سازمان در کاربوم را می‌توان به‌عنوان بخشی از کارنامه این مجموعه دانست.

میلاد بختی، مدیرعامل کاربوم، با اشاره به نقص‌ها و کاستی‌های صنعت HRtech در کشور می‌گوید کاربوم در طول فعالیت خود تلاش کرده است با گسترش و بهبود خدمات آنلاین خود از جمله سیستم پایش کارجویان (ATS)، رزومه‌ساز آنلاین و سیستم هوشمند تطابق رزومه با آگهی استخدام، بتواند به ارتقا خدمات منابع انسانی و تسهیل اشتغال کارجویان متخصص کمک شایانی نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا