هواوی

انتشار تصاویری جدید از گوشی آنر ایکس 10

کمتر از سه روز به زمان رونمایی از گوشی آنر ایکس 10 باقی مانده، اما ساعاتی پیش تصاویری جدید از این گوشی به بیرون درز کرده که آن را در رنگ‌های آبی، نارنجی و مشکی نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد که آنر ایکس 10 مجهز به بدنه‌ای شیشه‌ای و دوربین پشتی سه‌گانه عرضه خواهد شد. این دوربین در سمت چپ بدنه جای گرفته و با چیدمانی مستطیلی به همراه یک فلش LED در کنار هم جای گرفته‌اند.

همچنین در کنار این سنسورها، عبارت سوپر نایت ویژن (Super Night Vision) به چشم می‌خورد که بر قابلیت‌های این محصول در عکاسی از محیط‌های کم‌نور و شب تاکید می‌کند. در قسمت پایینی این دوربین، لوگوی AI یا همان هوش مصنوعی  به همراه عبارت RYYB که نشان‌دهنده فیلتر دوربین است، مشاهده می‌شود.

طبق آنچه تاکنون از آنر ایکس 10 به بیرون درز کرده، می‌دانیم که این محصول از یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی (با میدان دید 120 درجه‌ای) و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد.

اگر در تصاویر امروز، نمایی از قسمت جلویی گوشی مشخص نیست اما با استناد به تصاویری که پیشتر از آنر ایکس 10 منتشر شده، می‌توان گفت که در این محصول، خبری از بریدگی بالای نمایشگر (ناچ) نخواهد بود و دوربین سلفی به صورت پاپ‌آپ در این گوشی نعبیه شده است. گفته می‌شود که این سنسور از رزولوشن 16 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصاتی که برای آنر ایکس 10 پیش‌بینی شده می‌توان به نمایشگر 6.63 اینچی LCD، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی، باتری 4300 میلی‌آمپری، فناوری شارژ سریع 22.5 واتی و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قسمت کناری بدنه اشاره کرد.

انتشار تصاویری جدید از گوشی آنر ایکس 10

همچنین بار پردازشی آنر ایکس 10 را چیپست کایرین 820 به دوش خواهد کشید که از فناوری ارتباطی 5G نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این گوشی، آنر احتمالا از مدل پرو نیز رونمایی خواهد کرد که گفته می‌شود از نمایشگری با نرخ رفرش 90 هرتزی، دوربین 8 مگاپیکسلی سوپرزوم با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری و فناوری شارژ وایرلس 20 واتی عرضه خواهد شد.

انتشار تصاویری جدید از گوشی آنر ایکس 10

منبع
GSMArena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا