مایکروسافت

مشخصات گوشی تاشوی سرفیس Duo مایکروسافت لو رفت

اخیرا اطلاعات تازه‌ای از گوشی تاشوی مایکروسافت به نام سرفیس Duo که علاقه‌مندان بسیاری در سراسر جهان منتظر عرضه آن به بازار هستند، در فضای آنلاین منتشر شده است.

طبق گزارشی که اخیرا وب‌سایت Windows Central به نقل از یک منابع آگاه منتشر کرده، این گوشی از دو نمایشگر 5.6 اینچی، سیستم عامل اندروید 10 و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 بهره می‌برد. این دستگاه مجهز به دو نمایشگر به یک دوربین 11 مگاپیکسلی نیز مجهز خواهد بود.

همچنین این منبع خبر مدعی شد که سرفیس Duo از قلم هوشمند سرفیس پِن، حافظه رم 6 گیگابایتی و باتری 3460 میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود و حافظه ذخیره‌سازی آن نیز در دو مدل 64 و 256 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

مایکروسافت هنوز واکنشی را در خصوص انتشار این اطلاعات از مشخصات گوشی تاشوی خود نشان نداده است. اگر خاطرتان باشد سرفیس Duo در ماه اکتبر سال گذشته میلادی رسما معرفی شد. به گفته این شرکت، محصول موردبحث، تنها یک گوشی نیست و از قابلیت‌هایی به مراتب بیشتر از یک گوشی هوشمند بهره می‌برد.

اگرچه طبق آخرین گزارش‌ها، زمان عرضه این گوشی در ماه پایانی سال جاری میلادی عنوان شده اما وب‌سایت مذکور مدعی شد که احتمالا مایکروسافت زمان عرضه این گوشی را تغییر خواهد داد و به سال بعد منقل خواهد کرد.

منبع
Cnet

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا