اپلپوشیدنی هوشمند

هرآنچه در مورد هدفون روگوشی جدید اپل می‌دانیم

به نظر می‌رسد شرکت اپل در حال طراحی و ساخت یک هدفون روگوشی پیشرفته است‌ که قرار است تحت برند اپل روانه بازار شود. این شرکت پیش از این، هدفون‌هایی را با برند بیتس تولید و به بازار عرضه کرده است. در ادامه قصد داریم تا نگاهی بیاندازیم به اطلاعاتی که تاکنون از این محصول به بیرون درز کرده است.

طراحی

اپل در طراحی این هدفون، از طراحی جدیدی استفاده خواهد کرد که طبق آنچه بلومبرگ اعلام کرده، این محصولا در دو مدل روانه بازار خواهد شد. مدل نخست که نسخه پیشرفته آن محسوب می‌شود، از پوششی شبیه به چرم بهره می‌برد و مدل دوم که با تمرکز روی قابلیت‌های سلامتی و فیتنس طراحی خواهد شد، از مواد سبک‌تر با قابلیت عبور هوا ساخته خواهد شد.

نمونه اولیه این هدفون‌ها نشان می‌دهد دو بخشی که روی گوش قرار می‌گیرند، از طراحی آشنایی برای طرفداران برند اپل بهره می‌برند و از قابلیت چرخش برخوردارند . همچنین، بواسطه بازوهای فلزی نازک تشکیل به هم متصل شده‌اند.

گفته می‌شود که اپل قصد دارد تا بخش‌های مختلف این هدفون را با قابلیت مغناطیسی طراحی کند تا کاربران بتوانند در صورت تمایل، از رنگ‌های مختلف برای آن استفاده کنند. البته پیشتر نشانه‌ای مبنی بر وجود یک کد در آی او اس 14 مشاهده شده که به این هدفون برمی‌گشت اما هنوز جزییاتی در این خصوص منتشر نشده است.

ویژگی‌های مورد انتظار

طبق گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر ارشد محصولات اپل، هدفون روگوشی جدید این شرکت به فناوری حذف نویز فعال مجهز خواهند بود. قابلیتی پیشرفته که پیش از این در محصولاتی همچون بیتس Audio 3، سولو پرو و ایرپاد پرو تعبیه شده بود.

قابلیت حذف نویز فعال به گونه‌ای طراحی شده که قادر است صداهای محیطی را تا حد زیادی کاهش دهد تا کاربر بتواند روی صدایی که از طریق هدفون می‌شنود، تمرکز کند. اگر این ویژگی شبیه به آنچه در آیرپاد پرو بکار رفته باشد، کاربران قادر خواهند بود تا علاوه بر فعال کردن، در صورت تمایل آن را غیرفعال کرده وصداهای پیرامون خود را نیز بشنوند. گفته می‌شود که کیفیت صدای این هدفون جدید از ایرپادهای اپل بهتر خواهد بود.

قیمت

اگرچه هنوز این اپل، حرفی در این خصوص نزده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که هدفون روگوشی جدید این شرکت با قیمت تقریبی 350 دلار روانه بازار خواهد شد.

زمان عرضه

طبق آنچه توسط منابع خبری منتشر شده، این محصول در سال 2020 میلادی عرضه خواهد بود اما هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده است. گفته می‌شود که تولید انبوه هدفون روگوشی جدید اپل از اواسط سال جاری میلادی کلید خواهد خورد و از این رو، احتمالا در فصل پاییز شاهد عرضه این محصول خواهیم بود.

منبع
Macrumors

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا