اپل

پیش‌بینی‌ها از محصولات جدید اپل در سال 2020

چند روز قبل، اپل از نسل جدید مک بوک پرو 13 اینچی مجهز به صفحه کلید جادویی و قطعات سخت‌افزاری ارتقایافته رونمایی کرد و اکنون به نظر ‌می‌رسد که این شرکت در تدارک معرفی سری جدید محصولات خود است.

طبق اطلاعات یا بهتر بگوییم شایعاتی که از سوی جان پراسر، از معروف‌ترین افشاکنندگان اطلاعات محصولات اپل در فضای وب منتشر شده، این شرکت در حال آماده‌سازی مقدمات رونمایی از آیمک جدید، ایرپاد جدید، نسل جدید اپل تی وی 4K و سه دستگاه جدید دیگر است.

پراسر معتقد است که اپل تی وی 4K با اسم رمز Neptune T1125 شناخته ‌می‌شود و مجهز به پردازنده جدید A12X و حافظه ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. متاسفانه وی اطلاعاتی را در خصوص مشخصات آیمک و ایرپاد جدید ارائه نداده است.

اگرچه نمی‌توان به شایعات چندان دل خوش کرد، اما پیش‌بینی‌ها پراسر بیشتر به واقعیت تبدیل شدند به طوری که در جدیدترین مورد، وی روز و ساعت رونمایی از مک بوک پرو جدید را درست پیش‌بینی کرده بود. اپل اخیرا زمان برگزاری رویداد کنفرانس توسعه دهندگان خود را اعلام و عنوان کرد که این مراسم در تاریخ 22 ژوئن برگزار خواد شد؛ از این رو، به نظر ‌می‌رسد که قبل از این تاریخ شاهد معرفی چند محصول سخت افزاری جدید از سوی این شرکت باشیم و در رویداد WWDC نیز اطلاعات نرم افزاری برای علاقه‌مندان ارائه شود.

چندی پیش نیز تحلیلگر معروف محصولات اپل یعنی مینگ-چی کو ادعا کرد که ویروس کرونا تاثیر چندانی بر فرآیند تولید نمایشگرهای مینی LED اپل نداشته و احتمالا تولید انبوه این محصول در سه ماهه سوم سال جاری کلید خواهد خورد. وی همچنین پیش‌بینی کرد که اپل حداقل در شش محصول خود از نمایشگر مینی LED استفاده خواهد کرد.

منبع
Gizmodo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا