ایران

ثبت هشت میلیارد دقیقه مکالمه تلفن همراه ایرانیان در زمستان ۹۸

آمارهای جدید منتشر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی نشان می‌دهد که مجموع دقایق مکالمات ورودی اپراتورهای موبایل از سوی دیگر اپراتورها در زمستان ۹۸، به ۸ میلیارد و ۲۳۸ میلیون دقیقه رسیده است.

با وجود شبکه‌های اجتماعی که امروزه بخش اعظمی از ارتباطات افراد به‌واسطه آن‌ها انجام می‌شود، همچنان بسیاری از مکالمات مردم از طریق تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد. مطابق آمار منتشره توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هر یک از اپراتورها در سه ماهه‌ چهارم سال ۹۸، مکالمات ورودی و خروجی متفاوتی داشتند. مجموع ترافیک ورودی اپراتورها از سمت اپراتورهای دیگر، به هشت میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۱۵۶ دقیقه می‌رسد.

اپراتور همراه اول در مجموع چهار میلیارد و ۳۲۲ میلیون و ۶۲۹ دقیقه مکالمه‌ خروجی به سایر اپراتورهای همراه و بیش از سه میلیارد و ۵۸۱ میلیون و ۲۵۶ هزار دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه داشته است. همچنین ترافیک درون‌شبکه این اپراتور، بیش از ۲۸ میلیارد و ۶۸۹ میلیون و ۸۶ هزار دقیقه بوده است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور همراه اول به تفکیک در جدول زیر آمده است.

اپراتور ایرانسل در مجموع سه میلیارد و ۵۴۵ میلیون و ۷۵ دقیقه مکالمه‌ خروجی به سایر اپراتورهای همراه و بیش از چهار میلیارد و ۲۳۷ میلیون و ۸۸۲ هزار دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه داشته است. همچنین ترافیک درون‌شبکه این اپراتور، بیش از ۱۱ میلیارد و ۹۹۱ میلیون و ۵۶۱ هزار دقیقه بوده است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور ایرانسل به تفکیک در جدول زیر آمده است.

اپراتور رایتل در مجموع بیش از ۳۲۱ میلیون و ۳۸۷ هزار دقیقه مکالمه‌ خروجی به سایر اپراتورهای همراه و بیش از ۴۱۹ میلیون و ۲۰۲ هزار دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه داشته است. همچنین ترافیک درون‌شبکه این اپراتور، بیش از ۲۱۷ میلیون و ۱۷۲ هزار دقیقه بوده است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور همراه اول به تفکیک در جدول زیر آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا